Site icon מקומון רמת גן

פרסום ממוקד בגוגל: כל מה שצריך לדעת בשנת 2020

האם אי פעם הקלקתם על כותרת שווה במיוחד בתוצאות החיפוש בגוגל, רק כדי להבין, שניה מאוחר מדי, שזו בעצם מודעה? יכול להיות שלא הבנתם בכלל שזו מודעה, אלא חשבתם שאתם נכנסים לקרוא סיפור נחמד על שאלה שהקלדתם.

היום, יותר מתמיד, פרסום ממוקד בגוגל יכול להיות קונטקסטואלי, רלוונטי, ממוקד בשאלות שהקלדתם בשורת החיפוש, ועוזר באופן שמעולם לא קיבלתם ממנוע החיפוש העצום בעולם. בקיצור, כן, מודעות פרסום מכילות היום תכנים שאנשים מחפשים.

כי נוף הפרסום המקוון משתנה

פלטפורמות חדשות, סוגי מודעות, ויכולות מיקוד צצות כל הזמן. אז בואו נתחבר רגע לכל מה שצריך לדעת על פרסום ממוקד בגוגל, חיפוש בתשלום, תצוגת מודעות ופרסום שמכניס לידים חדשים לאתר שלכם.

פרסום ממוקד בגוגל: איך זה עובד

כשאתם חושבים על פעולות שיווק באינטרנט, כמו מאמרים באתר ותוכן מקצועי ושיווקי, ועל התוכן הממומן שלכם, אתם חושבים על פעולה אחת משותפת לכל הפעולות האלה: פרסום ממוקד בגוגל.

בעלי עסקים שרוצים לפרסם בגוגל, נתקלים בדרך כלל במונחים מפחידים כמו 'מדדי ביצועים', 'עלות הקלקה', והחזר ההוצאות על המודעות, באמצעות לידים 'חמים'. לכל בעל עסק יש יעדי פרסום שונים, ולכן אין פלא כי משווקים רבים מפרידים בין קידום אורגני לבין קידום ממומן.

אבל מה אם היינו אומרים לכם שלא רק ששיווק אורגני בשילוב עם שיווק ממומן יכולים לעבוד יחד, אלא שעם פרסום ממוקד אתם יכולים לשפר את התוצאות של הקידום האורגני שלכם? אז כן. זה אפשרי.

אבל קודם בואו נבין רגע מה זה שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט, שנקרא גם שיווק מקוון או פרסום באינטרנט, הוא סוג של שיווק שמשתמש באינטרנט להעברת מסרים פרסומיים ללקוחות דרך ערוצים דיגיטליים כמו הגוגל, מערכות דיוור, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

אסטרטגיות שיווק באינטרנט כוללות עיצוב אתרים, קידום אתרים, דיוור, מדיה חברתית, פרסום ממומן בגוגל, ושיטות אחרות שקשורות לפרסום באינטרנט.

כלומר, המטרה העיקרית של שיווק באינטרנט היא למשוך לקוחות חדשים

אסטרטגיות שיווק באינטרנט מכוונות למשיכת לקוחות חדשים, באמצעות הכוונת גולשים לאתר שלכם. לשם כך, תרצו להתמקד בעיקר במודעות של קידום אתרים ממומן בגוגל, ובתוכנית מקיפה של בניית, עיצוב וקידום אתרים.

לדוגמא, תוכלו להשתמש בשיטות השונות של שיווק ממומן כדי להעביר את המסר שלכם לקהל שמתאים לדמוגרפיה העיקרית שלכם. לחלופין, אתם יכולים לשתף ברשתות החברתיות תמונות של המוצרים שלכם בפני קהילה שהיא כבר מבוססת.

קידום אתרים ממומן בגוגל יכול למשוך לקוחות חדשים למותג או למוצר שלכם, אבל חשוב לבצע מחקר שוק ובדיקות מקיפות לפני שמשקיעים יותר מדי בערוץ פרסום אחד.

אז איך פרסום ממוקד בגוגל יכול לעזור לקידום האורגני שלכם

יש שלוש שיטות עיקריות בהן פרסום ממומן בגוגל יכול לעזור בשיפור התוצאות של הקידום האורגני שלכם. עם שיווק דיגיטלי, אלו ההשפעות שאתם יכולים לראות על הקידום האורגני שלכם:

כלומר, מטרת פרסום ממוקד בגוגל צריכה להיות החזר חיובי על ההשקעה שלכם, שמסתכם בשאלה אחת עיקרית: האם אתם מפיקים יותר הכנסות מהפרסום מאשר העלות שהשקעתם? אם התשובה היא כן, הפרסום שלכם עובד. אם לא, זה הזמן לגלות איפה אפשר לשפר ולייעל את תוכנית הקידום שלכם.

Exit mobile version