Site icon מקומון רמת גן

פרסום בגוגל – 5 טיפים עוצמתיים לניהול פעילות בגוגל

פרסום בגוגל הוא אחד מכלי הפרסום העוצמתיים והמדויקים ביותר לקידום חברות ועסקים. אפשרויות הפרסום המגוונות של גוגל מתאימות כמעט לכל חברה ולכל מטרה פרסומית אותה חברות רוצות להשיג.

קמפיינים ליצירת מודעות, קמפיינים ליצירת תנועה לאתר, קמפיינים לקבלת שיחות טלפון או מכירות דרך אתרים, כל אלו אפשריים לביצוע דרך מערכת הפרסום שמתקדמת שגוגל מציעה למפרסמים שלה.

כאן נכנסים לתמונה חברי הצוות של משרד פרסום שטיק מדיה. באמצעות ידע, ניסיון, מחקר וביצוע של אלפי קמפיינים, המשרד מציג ללקוחותיו עלייה בתוצאות העסקיות שלהם על ידי שימוש בשיווק באינטרנט בכלל ופרסום בגוגל בפרט.

מנכ"ל שטיק מדיה, סמי סבין, מביא 5 טיפים מרכזיים לניהול פעילות פרסום בגוגל מוצלחת ומדוייקת. חומרים מקצועיים רבים, הכתובים בשפה מובנת ונגישה, נמצאים באתר החברה של שטיק מדיה.

מחקר מקדים –

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם לבצע מחקר מקדים על אפשרויות הפרסום והתוצאות החזויות, עוד לפני ששמתם ולו שקל אחד. מערכת הפרסום מחזיקה כלי למחקר מילות מפתח, בו אתם יכולים לעשות שימוש על מנת לקבל נתונים חשובים כמו: ביטויים נפוצים בחיפוש, נפח חיפושים, רמת תחרות, מחיר צפוי לקליק ועוד.

למה זה חשוב?

נסביר באמצעות דוגמא: חברת ריהוט שתבצע מחקר ותראה כי כל קליק יעלה לה 10 ₪, תוכל להבין שעל מנת לקבל 100 קליקים ביום, שיהפכו בקירוב ל 5-10 עסקאות, היא תצטרך להשקיע 1000 ₪ ליום.

זהו לא חישוב מדוייק ומשרד פרסום מקצועי יבצע עבורכם מחקר מקיף, אך זוהי דרך מצוינת לצייר אומדן ראשוני לתקציב הפרסום שתדרשו להשקיע כדי לעמוד במטרות החברה.

בחירת פלטפורמות הפרסום –

פרסום בגוגל לא כולל אך ורק קמפיין של מילות מפתח כמו שרוב האנשים חושבים. אפשרויות הפרסום המגוונות של גוגל כוללות אפשרויות לפרסום ברשת המדיה באמצעות באנרים, שיופיעו לגולשים באתרים שונים בהם הם גולשים.

קמפיינים לרימרקטינג, שיופיעו באמצעות באנרים או מודעות טקסט לגולשים שביקרו באתר שלכם.

פרסום ביוטיוב, באמצעות סרטונים של המוצג שלכם, להעלאת מודעות למותג וגם ליצירת טראפיק ומכירות באתר.

פרסום במייל – על ידי שליחת מיילים לרשימות תפוצה מדוייקות ומפולחות.

מחקר איכותי שתבצעו בתחילת הפרויקט, יאפשר לכם לקבל החלטות נבונות לגבי אפשרויות הפרסום הנכונות לעמידה במטרות החברה שלכם.

עיצוב מושך עין –

באנרים שמופיעים לגולשים הם לא עניין חדש. המטרה שלכם עם הבאנרים האלו היא למשוך תשומת לב למותג שלכם ולגרום לאנשים לצפות, לזכור ואפילו ללחוץ על הבאנרים כדי לבקר באתר שלכם.

העיצוב שלכם מתחרה במאות חברות אחרות שמפרסמות לקהלי היעד במסגרת קמפיין של פרסום בגוגל, ולכן אתם צריכים להקפיד על עיצוב מעניין, איכותי, מושך עין – אחד ושמתאים לשפת המותג הקיימת שלכם. אל תשתמשו בטקסט רב וקטן, זכרו כי הבאנרים האלו מופיעים לאנשים גם בזמן גלישה במובייל, וטקסט קטן פשוט יראה כמו לכלוך לגולש, ויהרוס את החוויה של נראות המותג.

קופירייטינג חד –

בהמשך לסעיף הקודם, הקפידו כי השפה של המודעות ברורה ומדויקת ומתאימה למה שהגולש חיפש. זאת אומרת, שאם הגולש חיפש "חברת ביטוח בצפון", המודעה חייבת לכלול בדיוק את הביטוי הזה.

אם הגולש חיפש "בושם און ליין", אזי שהמודעה שתוצג ללקוח צריכה לכלול את הביטוי הזה. התאמה של המסר הנכון לאדם הנכון היא לא רק ה DNA של שטיק, אלא היא דרך חיים ועבודה שבה אנו דוגלים, כדי לייצר התאמה מלאה בין הביקוש לבין ההיצע בקרב הגולשים.

שימוש בתוספים –

גוגל מאפשרת למפרסמים שלה להגדיל את המיקום שהמודעה שלהם תופסת בתוצאות החיפוש, ולהעניק מידע רב יותר לגולש כבר בנקודת החיפוש הראשונית. שימוש בתוספים מעלה את אחוזי ההצלחה של הקמפיין בעשרות מונים – אחוזי ההקלקה משתפרים, הנראות של המותג מתעצמת, הגולש מקבל מידע רב יותר כבר בתחילת החיפוש, דבר שמקל על חווית השימוש והגלישה שלו ומנגיש את הפתרון שלכם עבורו.

משרד פרסום בגוגל מקצועי יוסיף עבורכם את מירב התוספים האפשריים והנכונים ביותר לתחום הפעילות והעיסוק שלכם.

 

לסיכום,

פרסום בגוגל הוא מקצוע לכל דבר ועניין, ומי ששולט ברזי הפרסום בגוגל מחזיק בכלים עוצמתיים ביותר להעלאת כמות הלידים והמכירות בקרב חברות.

אם אתם רוצים לקבל יעוץ מקצועי מצוות מסור, אמין ושירותי, פנו אל המומחים של שטיק מדיה. הצוות מחזיק בידע מקצועי רחב ידיים בעולם השיווק באינטרנט ועושה לילות כימים כדי לייצר תוצאות עסקיות ללקוחות החברה.

 

Exit mobile version