Site icon מקומון רמת גן

פרחי באך – לכל בעיה, תמצית משלה

כיום כולם כבר מבינים את הקשר הישיר שבין גוף לנפש ועד כמה אדם שנמצא במצוקה נפשית עשוי לא רק להתקשות בחיי היום יום מבחינת תפקוד, אלא אף לסבול במישור הבריאותי-גופני. הרפואה האלטרנטיבית גילתה זאת כבר מזמן ומציעה מגוון רחב של טיפולים שאמורים להחזיר לאדם את האיזון נפשי, לטפל במגוון רחב של בעיות נפשיות ורגשיות ובהתאם לזאת לשפר גם את המצב הפיזי. אחת השיטות היותר יעילות לכך היא באמצעות תמציות פרחי באך. כיצד זה עובד? ובאילו מצבים זה יכול לעזור לכם? להלן התשובות.

טיפול בפרחי באך – מה זה בעצם?

פרחי באך הינם 38 פרחים, שמיצוי של כל אחד מהם בנפרד או שילוב שלהם יכול להביא לשינוי נפשי ופיזי מיוחל בזכות השפעתם על תדרים אנרגטיים שונים בגוף. השיטה פותחה על ידי רופא אנגלי בשם באך בתחילת המאה ה- 20 ומאז ועד היום עוררה הדים רבים לא רק בקרב הקהילה הרפואית האלטרנטיבית אלא גם בקרב נותני שירותי רפואיים קונבנציונליים-מערבים דוגמת קופות החולים, אשר החלו להכיר בה ולהציע אותה למטופלים שלהן. המטפלים בשיטה זו מבצעים אבחון מדוקדק של המטופל, בוחנים את ההיסטוריה הרפואית שלו, התסמינים והבעיות הגופניות והנפשיות המטרידות אותו ובהתאם לכך מפיקים עבורו את התמצית המתאימה. אצל מטפלת מקצועית כמו שרון אזולאי פרחי באך מספקים יעילות גבוהה ביותר. תוכלו למצוא מגוון תמציות באתר שלה ואף לעבור אבחון פרטני שבסיומו תקבלו תמצית בהתאמה אישית.

באילו בעיות ניתן לטפל באמצעות פרחי באך?

הטיפול באמצעות פרחי באך הוכח ככזה שעוזר כנגד מגוון רחב של מצבים שהרפואה המערבית מתקשה לטפל בהם, כל זאת ללא שימוש בתרופות, על שלל תופעות הלוואי שלהן. הנה כמה בעיות נפוצות:

חרדה, דיכאון ועוד

פרחי באך נמצאו כיעילים מאוד לטיפול בבעיות של חרדה, דיכאון ולחצים נפשיים, שמופיעים בצורה זמנית וחולפת או כרונית ועיקשת. בין אם מדובר בפרידה שלכם מאדם אהוב, טראומה כלשהי שאתם מתקשים להשתחרר ממנה, התקפי זעם שמופיעים אצלכם בכל פעם שאתם עוברים תקופה קשה ומלחיצה, רגשות שליליים שגורמים לכם לחוסר ביטחון, קנאה, ביישנות יתר וחרדה חברתית ואף במידה ואתם סובלים מבעיות קשב וריכוז, בעיות שינה או אכילה רגשית – תמציות הפרחים מסוגלות לעזור לכם באופן ניכר ולהחזיר לכם את שלוות החיים והשליטה עליהם. כל שיש לעשות זה למצוא את שילוב הפרחים המושלם והתמצית המתאימה.

תמונה: Depositphotos

אפשרות טיפול יעילה גם לילדים

אחד הדברים שבהם מתקשה מאוד הרפואה המערבית, הוא כל מה שקשור לבעיות נפשיות ורגשיות אצל ילדים. מרבית הילדים אינם משתפים פעולה בהגעה לפסיכולוגים ומטפלים וגם לא בלקיחת תרופות. תמציות פרחי באך הן פתרון מושלם והרבה יותר ידידותי עבורם, הן מתאימות לכל גיל ואינן טומנות בחובן תופעות לוואי כלשהן. למעשה, ניתן לפנות אל המטפל ולספר לו על התסמינים וההיסטוריה של הילד והוא כבר ידע להפיק את התמצית המתאימה ביותר. קיימות תמציות שמסוגלות לעזור בהפסקת מקרי הרטבה במיטה, גמילה מחיתולים, חוסר הסתגלות למקום חדש, מניעת התקפי זעם שסיבתם אינה ברורה, ביישנות יתר, מצבי קנאה בין אחים ובעוד מגוון רחב של מצבים שעלולים להופיע אצל כל ילד וילדה בימינו.

 

 

 

 

Exit mobile version