Site icon מקומון רמת גן

פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב עטרות 15 ברמת גן יוצא לדרך

לאחר שנים שבהם ממתינים הדיירים לפרויקט, סוף סוף פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב עטרות 15 ברמת גן יוצא לדרך. מי שתוביל את הפרויקט היא חברת 'איתי התחדשות עירונית' מקבוצת מגדלי איתי

6 שנים של סחבת לקח לדיירי עטרות 15 עד שהגיע היזם החדש שייצא איתם לדרך וזאת לאחר אכזבתם מהיזם הקודם שלא צלח. הדיירים הסכימו לתת את ברכתם לקבוצת מגדלי איתי ובימים אלו הפרויקט יוצא לדרך.

ברחוב עטרות 15 ברמת גן, יבנה פרויקט בן 9 קומות הכולל 18 יח"ד, 6 מתוכן לדיירי הבניין ו-12 דירות יועמדו למכירה בשוק החופשי. סה"כ יכלול הבניין 2 דירות בכל קומה.

בבניין יהיו 8 דירות 83 מ"ר 3 חדרים, 8 דירות 93 מ"ר 4 חדרים, דירת גן 3 חדרים 80 מ"ר ופנטהאוז 4 חדרים 120 מ"ר. כשהדיירים יקבלו דירה בת 93 מ"ר בקומות 2-7.

בפרויקט ייבנו 19 חניות בחניון תת קרקעי לדיירי הבניין לאחר שבבניין הנוכחי היו 6 חניות בקומת עמודים. הפרויקט קיבל היתר בניה לרבעון הראשון של 2021. אדריכל הפרוייקט הוא ג'ו הוטניק.

הבניין בעטרות 15. צילום: יח"צ
הדמיית הפרויקט. יח"צ

דודי סעדה מנכ"ל קבוצת מדגלי איתי: "בהמשך לתהליך התרחבות וייזום פרויקטים של חברתנו ברחבי הארץ, אנו מודים לדיירי רחוב עטרות 15 ברמת גן שנתנו בנו אמון ובחרו בנו להוביל את הפרויקט וזאת למרות שלא צלחו בעבר עם היזם הקודם. אנו סמוכים ובטוחים כי הפרויקט שיוקם בשילוב עם בנייה ברמה הגבוהה ביותר יהיה מקור לגאווה עבור הדיירים והוסיף "הפרויקט ברמת גן מצטרף לשורה של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית אותם מקדמת החברה במרכז ובשרון.

חברת איתי התחדשות עירונית איתי התחדשות עירונית מקבוצת מגדלי איתי מתמחה בתחום ייזום פרויקטים ונמצאת בשלבי תכנון ובנייה של פרויקטים ברחבי הארץ. החברה נמצאת בעיצומה של תנופה עם מספר פרויקטים בביצוע ומספר פרויקטים בתכנון ולקראת היתר המונים של מאות יחידות דיור בעיקר במרכז הארץ. החברה היא חברת בת של קבוצת מגדלי איתי שהוקמה בשנת 2009 ועוסקת בייזום פרויקטים למגורים וכן ייזום פרויקטים בתחום האנרגיה.

Exit mobile version