Site icon מקומון רמת גן

פרויקט דירות יוקרה תל אביב של פרימיום TLV ברחוב בובליק

דירות בצפון הישן של תל אביב הפכו למבוקשות על ידי משפחות רבות המעוניינות ליהנות מהקרבה לווייב שיש לתל אביב להציע, תוך היכולת ליהנות מאווירת מגורים בה ניתן ליהנות מכל מה שצריכה משפחה.

מדרום לזנב המערבי של פארק הירקון מחכה לכם פרויקט דירות יוקרה בתל אביב אותו מובילה חברת הנדל"ן פרימיום TLV. מדובר על בניין בוטיק ברחוב בובליק 4 ובו 13 דירות.

מיקום הפרויקט

בניין דירות היוקרה ברחוב בובליק 4 פונה לכיוון מזרח. מדובר על רחוב פנימי הממוקם מערבית לשכונת בבלי, כשמצפון לו, במרחק הליכה קצר, הזרוע המערבית של פארק הירקון, כשבקצהו בצפוני ספורטק תל אביב ובחלקו המערבי של הפארק גן הבנים.

ביציאה מן הרחוב לכיוון דרום ייפגשו הדיירים בבניין את רחוב יהודה המכבי. רחוב מגורים הומה בו ניתן ליהנות מבתי קפה ומסעדות לצד חנויות שונות, כשבמפגש עם רחוב ויצמן במזרח ממוקם בית הספר התיכון עירוני ד', במפגש עם רחוב שטריקר ישנו תיכון עירוני י"א ובסמוך את הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה תל אביב.

מה כולל הפרויקט?

בניין הבוטיק ברחוב בובליק 4, אותו מקדמת פרימיום TLV, כולל סך הכל 13 דירות בוטיק. מדובר על 10 דירות של שלושה חדרים להן שלושה כיווני אוויר לצד שתי דירות מיני פנטהאוז בקומה העליונה שבהן יוכלו הדיירים ליהנות מארבעה כיווני אוויר.

הבניין בן שש הקומות נמצא ברחוב בובליק בו מערך של דירות בצפון הישן בני שתי קומות. נומך שאר הדירות ברחוב שמאפשר לכלל הדיירים בבניין ליהנות מנוף פנורמי רחב לכיוון מזרח הצופה לכיוון רחוב ויצמן וזאת ללא כל הפרעה מצד בניינים אחרים ברחוב.

כיאה לדירות יוקרה בתל אביב, המפרט הטכני של הדירות ברמה גבוהה, שבכל דירת שלושה חדרים תוכלו ליהנות משתי אמבטיות וחניה פרטית. לצד זאת, ייהנו הדיירים בפרויקט ממיקום ובו קרבה למוקדי בילוי ופנאי שעל חלקם נרחיב בהמשך הכתבה.

ספורטק תל אביב

בכל פרויקט דירות יוקרה תל אביב תאפשר לדיירים באותן דירות ליהנות ממספר רחב של פעילויות פנאי שונות. בפרויקט הדירות אותו מובילה פרימיום TLV ברחוב בובליק 4 יוכלו דיירי הבניין ליהנות מקרבה למספר רחב של מרחבי פנאי ובראשם הקרבה לספורטק תל אביב – מתחם הספורט רחב המציע מגוון של פעילויות ספורט לכל המשפחה.

עבור תושבי צפון תל אביב והצפון הישן, הפך הספורטק למקום בו הם יוכלו למצוא בקלות שותפים למשחקי הכדור השונים, בין אם מדובר על כדורגל וכדורסל הפופולריים ועד ענפים נוספים דוגמת כדורעף וכדוריד ואף למצוא מתחרים על גבי מגרשי הטניס שבמקום.

לצד המבחר הרחב של מגרשי הספורט במקום, ניתן ליהנות משבילי אספלט לביצוע הליכות וריצות, כשעבור הילדים ובני הנוער קיימות אף אטרקציות נוספות דוגמת הטרמפולינה וקירות הטיפוס.

הדמיות: יחצ
הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה תל אביב

הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה תל אביב מהווה את אחד מפניני התרבות המרכזיים שיש לעיר תל אביב להציע ולבטח לחלק ניכר מאוכלוסייה שוחרת המוזיקה שגרה באזור הצפון הישן של תל אביב.

הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה ממוקם גם הוא בקרבת הפרויקט, ברחוב לואי מרשל ובו רוחשת פעילות הנוגעת לתחומי המוזיקה והאומנות לאורך כל ימות השנה, כשאותה פעילות פונה למגוון רחב של גילאים.

הקונסרבטוריון, שהוקם עוד ב-1945, פועל כיום בפיקוחו של משרד החינוך ובו מסגרת לימודים מקיפה ורחבה לילדים מגיל שלוש ועד גיל 18, כשלכל תלמיד תוכנית לימודים מקיפה המתחשבת ומתקדמת על פי יכולתו. חלק נרחב מהילדים ובני הנוער במקום נהנים מהעובדה כי הקונסרבטוריון ממוקם בתוך שכונות המגורים של הצפון הישן, כשהקרבה למקום מגוריהם מאפשרת להם לשהות במקום עד לשעות המאוחרות.

לצד מערך הלימודים במקום, מהווה הקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה מקום המאגד סביבו בכל שנה סדרה רחבה של מופעי מוזיקה ובראשם קונצרטים של אמנים מובילים בארץ ומחו"ל, כשלצידם נהנים האורחים גם ממופעי גאז' שונים ואף מכיתות אמן וסדנאות.

עבור תושבי הצפון הישן, מיקומו של מרכז תרבותי מרכזי ומשמעותי, סמוך למגורי יוקרה בתל אביב, מהווה חלק מתעוזת הזהות היוקרתית שיש לחלק זה של העיר להציע, כשלתוך פסיפס דירות היוקרה הופכת חברת פרימיום TLV לשחקן משמעותי בקידום של פרויקטים יוקרתיים, תוך השאיפה להוביל לתוך אותו אזור את אותו ניחוח יוקרתי הבולט לאורך מספר עשורים מהקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.

Exit mobile version