Site icon מקומון רמת גן

פעילות לייזר טאג לימי הולדת

ארגון של חגיגת יום הולדת, בין אם מדובר במסיבה לילדים או לבני נוער – יכול להפוך למשימה מורכבת ומעייפת, אך זה לא חייב להיות כך. מציאת אטרקציה שמתאימה למשתתפים כמו לייזר טאג, שהיא פעילות כיפית במיוחד – יכולה להפוך כל יום הולדת לחוויה בלתי נשכחת.

מה זה לייזר טאג?

לייזר טאג הוא משחק המדמה מלחמה ומתנהל בין שתי קבוצות, המתחרות זו בזו. לכל אחד מן המשתתפים יינתן "כלי נשק" שממנו נשלחת קרן לייזר בעת הלחיצה על ההדק. זהו משחק חכם שמאפשר לשחקנים להביא את עצמם לידי ביטוי הן כקבוצה מאוחדת והן כיחידים, לכן הוא מתאים גם לביישנים שבחבורה וגם למי שאוהב להתבלט – כולם יכולים לתרום להצלחת הקבוצה שלהם.

מהם היתרונות של לייזר טאג בחגיגות יום הולדת?

במסיבות יום הולדת לרוב נוכחים אנשים רבים, כאשר במקרה שמדובר באירוע משפחתי – ייתכן שבין החוגגים יהיו גם ילדים וגם מבוגרים. למשחק לייזר טאג יתרונות רבים שבזכותם ניתן להתאים את אופן הפעילות למנעד גילאים רחב:

  1. זהו משחק "נקי" בניגוד לפיינטבול למשל – כלומר שכולם יכולים ללבוש בגדים רגילים, מבלי לחשוש מלכלוך.
  2. הפעילות בלייזר טאג איננה מכאיבה, אלו הם חיישנים ייחודיים של קרני לייזר שקולטות את ה"פגיעה" של שחקן אחד במשנהו, מבלי להכאיב לו.
  3. ניתן ליצור משחק תחרותי באמצעות הגבלת כמות הפסילות מראש, מה שמגביר את ההנאה.
  4. ניתן לשחק אותו באוויר הפתוח ומכאן שלייזר טאג הוא אטרקציה רלוונטית גם בימי הקורונה.

האם ניתן לשלב את הפעילות עם אטרקציות נוספות?

משחק לייזר טאג יכול, כאמור, להתאים הן לילדים צעירים – בגילאי בית הספר היסודי, כמו גם לנערים מתבגרים ואפילו למבוגרים. זהו משחק שהופך ל"דובדבן שבקצפת" בכל מסיבת יום הולדת, אך הוא מתאים גם לימי גיבוש או מסיבות סיום, כיוון שהוא מאחד את המשתתפים כולם ומניע לשיתוף פעולה.

בהיותו פעילות תחרותית -היתולית, לייזר טאג יהיה מוגבל בזמן, לכן ניתן להחליט שהוא יהיה חלק ממסיבת יום ההולדת ואת יתר הזמן יבלו המשתתפים בפעילויות אחרות. מה תוכלו לשלב מלבד לייזר טאג? אם החגיגה נערכת ממילא בחוץ, ניתן למצוא אטרקציות נוספות של פעילות ספורטיבית שמבצעים תחת כיפת השמיים, או לחילופין להחליט שאת הזמן הפנוי תקדישו לבילוי משותף ורגוע, לסעודה חגיגית או לריקודים.

תמונה: יחצ

לייזר טאג כחוויה לימודית

למשחק עצמו יש אפקט איר על המשתתפים, בעיקר כאשר מדובר על מסיבת יום הולדת המיועדת לגילאים בוגרים יותר – ובמיוחד אם אלו הם נערים ונערות לפני צבא. ניתן להזמין פעילות לייזר טאג המיועדת לבוגרים ולהשתמש בכלים דמויי נשק אמיתי, המאפשרים למשתתפים להרגיש תחושה של "שטח", המעצימה את חווית הלוחמה. זוהי אטרקציה שיש בתוכה הרבה מעבר לכיף: היא מעצימה, עוזרת לפיתוח הביטחון העצמי ובעיקר משאירה טעם של עוד, בכך שהיא מעניקה חוויה חד פעמית לכל אחד מן המשתתפים.

Exit mobile version