Site icon מקומון רמת גן

פינות זולה – להכניס קצת את סיני אלינו הביתה

מי מאיתנו לא רוצה לבלות איזה שבוע בשקט והשלווה שסיני הישנה הציעה לנו ? כמובן שעכשיו זה קצת בעייתי, מהרבה סיבות . אז למה לא להביא את סיני אלינו למרפסת ?זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים, ואין כלל צורך להביא משאיות של חול ומים.
פינת זולה – מה זה אומר בכלל ?
כשאנו שומעים את צמד המילים הללו, פינות זולה, על מה אנו חושבים?
כמובן שכמו בהרבה נושאים אחרים כל אחד חושב על משהו אחר, אז בואו ננסה לעשות סדר .
הכוונה בפינת זולה היא לרוב מספר של כורסאות וספות המאפשרות לנו להיות ב"זולה" כלומר להירגע, לשבת בצורה ה"זרוקה" ביותר שלנו, להרגיש הכי בנוח .

פינת זולה.צילום עם האדמה

פינת זולה – מה עלי לחפש כשאני בא לקנות ?
כשאנו באים לרכוש פינת זולה חשוב לחשוב איך אני רוצה להשתמש בפינת הזולה, האם זה עבורי בלבד, האם אני מארח הרבה וצריך את זה למספר גדול של אנשים ?
היצע פינות הזולה כיום בשוק היינו גדול ביותר ובטוח שכל אחד יוכל למצוא את מה שהוא מחפש, הרעיון הוא לדעת מה אני מחפש בפינת הזולה שלי, ואת זה להציג למוכר כאשר אני בא לרכוש על מנת שהוא יעזור לנו לבצע את ההחלטה הנכונה .

פינת זולה – איך להתאים לשאר האלמנטים ?
פינות הזולה כיום מאפשרות מרחב תמרון מאוד גדול שכן ניתן לקבל את העץ צבוע בגוונים שונים , ישנם מספר גדול מאוד של צבעים עבור הכריות, כך שניתן בקלות להתאים את פינת הזולה שלנו לעיצוב של שאר הגינה/ מרפסת שלנו .

לשבת בשמש או בצל ?
כמובן שאלה שכל אחד צריך לענות לעצמו, אנו כמובן ממליצים לשבת בצל, ניתן כיום בקלות רבה לייצר צל מעל מוקדי הישיבה במרפסת/ גינה שלנו. על ידי שמשיה או פרגולה נוכל לקבל גן-עדן פרטי משלנו.

אז כפי שכבר הבנתם, להביא את סיני אלינו הביתה זה עניין פשוט מאוד ויחסית גם מאוד זול.
כל שצריך הוא לייצר לעצמנו גן-עדן פרטי הכולל פינות זולה, כורסאות, כריות, שולחנות .
משקה הגויבה והאורז האדום של סיני כבר יגיעו…

 

Exit mobile version