Site icon מקומון רמת גן

פינוי בינוי – החלום שלכם לדירה חדשה קרוב מתמיד

איך להפוך דירה ישנה לחדשה? פינוי בינוי בעידוד הרשויות, הופך שכונות ישנות לשכונות עדכניות, מתאימות לסטנדרט הנוכחי באיכות, ברמת הבניה, בגימור. התהליך, שבסופו גם אתם יכולים לקבל דירה חדשה, מבטיח לכם איכות חיים ומגורים, עלייה דרמטית בערך הנכס כשכל הסביבה צועדת קדימה. אבל איך בעצם להפוך את הדירה הישנה לחדשה?

כדי לעבור לדירה חדשה, לא צריך לחפש מקום חדש. יכול להיות שגם אצלכם בבניין אפשר לבצע פרויקט התחדשות מלא, שנקרא פינוי בינוי. זה לא קורה מהיום למחר אך בליווי מתאים, אפשר להתקדם מהר מכפי שמקובל לחשוב. התוצאות הפנטסטיות מצדיקות קצת סבלנות (ואפילו לא יותר מדי): דירה גדולה יותר, חדשה, בלי שצריך להוציא כסף מהכיס וכמובן, עם כל התשתיות המתקדמות מסביב.

אנגל אינווסט התחדשות עירונית, חברה עם מוניטין מוכח, בעלת גב כלכלי חזק, שיפרה את איכות החיים של אין ספור אנשים ומשפחות בישראל (עשרות פרויקטים באזור המרכז ובירושלים). מי שינצל את ההזדמנות ויפעל מהר, יגשים את החלום לדירה וזה קרוב יותר מתמיד.

איך להפוך דירה ישנה לחדשה

פינוי בינוי בעידוד הרשויות, הופך שכונות ישנות לשכונות עדכניות, מתאימות לסטנדרט הנוכחי באיכות, ברמת הבניה, בגימור. התהליך, שבסופו גם אתם יכולים לקבל דירה חדשה, מבטיח לכם איכות חיים ומגורים, עלייה דרמטית בערך הנכס כשכל הסביבה צועדת קדימה. אבל איך בעצם להפוך את הדירה הישנה לחדשה? תהליך העבודה המסודר הולך כך:

  1. כאשר יש לפחות 24 יחידות דיור ונמצא כי מתאים לבצע פינוי בינוי, יוכרז כי המתחם מיועד לפינוי בינוי. נדגיש שזה לא תמ"א 38 אלא הריסה של כמה בתים ובניה חדשה, מא' ועד ת'.
  2. חתימת דיירים – יזם שמתמחה בפינוי בינוי נכנס לתמונה ומשתף פעולה עם הדיירים. לא חייבת להתקבל הסכמה מלאה. איסוף החתימות של 80 אחוז מבעלי הדירות מאפשר להתקדם (אגב, יתכן שבקרוב תאושר הפחתה ברוב המבוקש).
  3. הסכם לשיתוף פעולה – בהסכם, הדיירים מאפשרים ליזם (בהתאם לייפוי כוח) להסדיר היתר בניה לצורך יישום תוכנית כנדרש.
  4. היזם מטפל בהשגת האישורים, היתרי בניה, טיפול במימוש זכויות בניה, לרווחת הדיירים תוך כדאיות כלכלית יזמית.
  5. פינוי לדיור חלופי – לאחר אישור התוכניות וכשיש קבלן מבצע שמוכן לצאת לדרך, הדיירים עוברים לדיור חלופי. בשלב זה מגיע ציוד הריסה לאתר ולאחר פינוי ההריסות, המדידות וכל היתר, מתקבל שטח שמתאים לעבודות בינוי. עלות הדיור החלופי משולמת על ידי היזם.
  6. בניין חדש נולד והדירה שלכם בדרך – על פי התוכנית, מוקם בניין חדש, באזור המתחדש. בגמר הבניה אתם מקבלים את המפתח לדירתכם החדשה, הגדולה. לדירות מוצמדת חניה וכל התשתיות החדשות עומדות לרשותכם.
צילום: freepik

מדוע לבחור חברה איתנה ויחס אישי

נניח שאתם מתגוררים ברמת גן, בבניין ישן עם תשתיות מפורקות. אם זה מאפיין של הבניינים שסביבכם, יכול מאוד להיות שגם אתם עומדים בתנאים לביצוע פינוי בינוי ברמת גן. בסיוע חברה מתמחה, אפשר לקדם פרויקט זה, בעידוד ובאישור הגורמים הרלוונטיים (רשויות, משרד השיכון, וועדות התכנון). על מנת להוביל פרויקט חשוב כל כך קדימה, חשוב לבחור לא סתם קבלן. חשוב לבחור חברה להתחדשות עירונית, שיש לה ניסיון וקבלות, לא רק הבטחות. חברה שמבצעת פרויקטים של התחדשות עירונית ופינוי בינוי מכירה את המורכבות הנדרשת ובקיאה בהיבטים הנדסיים, תכנוניים, תב"ע (תוכנית בניין עיר) וכן הלאה. וחשוב לא פחות שהחברה שתבחרו תהיה בעלת איתנות פיננסית ויחס אישי לכל דייר. חברה שמקפידה לראות את הדיירים בגובה העיניים, דואגת לפתרונות עד לגמר העבודה והאכלוס ומתייחסת לדיירים כאל שותפים לדרך, במלוא מובן המילה.

אנגל אינווסט התחדשות עירונית, חברה משפחתית, בעלת איתנות פיננסית מוכחת, הצלחה בעשרות פרויקטים, עם ניסיון וליווי צמוד. רוצים להגשים את החלום, לדירה חדשה בלי לשנות את סביבת המגורים? לפרטים נוספים, התקשרו לטלפון 072-394-5391

Exit mobile version