Site icon מקומון רמת גן

פינוי אגרנות כפייתית ברמת גן 

האגרנים הכפייתיים אינם שולטים בהתנהגותם והם מביאים לדירתם חפצים מיותרים שאספו ברחוב והופכים את הבית למפגע תברואתי המשפיע על כל השכנים. במקרים רבים הם גם פולשים אל החללים המשותפים בבניין וזוכים לתגובות נזעמות של השכנים ותלונות במשטרה ובעייריה. אך שום תלונה לא תפתור את הבעיה, יש צורך בטיפול נפשי לשיקום האגרן הכפייתי.

שי פינוי דירה מוזנחת מרבים להתעסק בנישה זו של פינוי אגרנות כפייתית. הם נותנים מענה לעבודת הפינוי, שלב הכרחי לצורך הטיפול והשיקום של האגרן הכפייתי. הטיפול באגרן דורש טיפול נפשי ושירותי הרווחה יכולים להעניק סיוע, אך הם אינם מטפלים במלאכת הפינוי, והמשימה גדולה גם על קרובי המשפחה של האגרן.

המראות שאנו צפויים למצוא בדירה של אגרנים כפייתיים הם מראות קשים המלווים בריח צחנה חריףדפוסי ההתנהגות הללו מביאים לאיסוף אובססיבי של חפצים חסרי תכלית. אלו נערמים בכל מקום בבית והופכים למפגע מסוכן. אין מדובר באספנות מסודרת של חפצי נוי, אלא ערמות פסולת חסרות תקנה הממלאות חללים שלמים ואינן מאפשרות מגורים בבית.

קרדיט: שי פינוי דירה

אותם ערמות אשפה גם משמשות כבית למזיקים שונים כמו מקקים, עכברים ואפילו נחשים. ההתמודדות עם ערמות האשפה וכל הסכנות בהן דורשת חברה מקצועית המסוגלת לתת מענה ולהתמודד עם כל הקשיים.

חברת פינוי דירה ברמת גן מביאה איתה צוות מיומן היודע כיצד להתמודד עם הבעיה הזו. אין להקל ראש בעבודה מסוג זה, יש בה סיכון ממשי לצוות והיא דורשת שימוש בציוד הגנה מכיוון שישנו פוטנציאל גדול לפציעות במהלך העבודה. גם המזיקים השונים הנמצאים בדירה מוסיפים לסיכון, ובאופן כללי הריח בלתי נסבל וישנו אתגר נפשי. אין זה מפתיע שאף אדם אינו שש לבצע עבודה שכזו לבדו, וזוהי גם משימה בלתי אפשרית עבורו.

פינוי דירה מוזנחת של אגרנים כפייתיים

חברת פינוי יודעת להתמודד עם הבעיה, הן במישור הלוגיסטי והן בהתמודדות עם האגרן עצמו. המצב האידאלי הוא כמובן לפנות את הדירה כאשר הדייר אינו נמצא בא, אך בהחלט ישנם מצבים לא קלים בהם צריך להתמודד עם האגרן עצמו. אלו הם מצבים הדורשים רגישות רבה על מנת לרכך התנגדויות. למרות שהפינוי נעשה לטובת האגרן ולטובת הכלל, האגרן אינו מכיר בכך ועלול לחוות מצוקה גדולה ואף להגיב באלימות.

לא כל חברות הפינוי מעוניינות להתעסק בעבודה מסוג זה. אלו שכן נענות לאתגר נדרשות לתת מענה לכל האשפה וגם לבצע הדברה וחיטוי של הנכס, דבר שהוא פשוט מתבקש בתוקף הנסיבות. יתר על כן, לאחר שמתחילים לפנות את האשפה ולראות את הדירה, מתגלות בעיות תחזוקה רבות בנכס. ישנן חברות המסוגלות לתת מענה גם לבעיות אלו, דבר המעניק לכם ערך מוסף.

Exit mobile version