Site icon מקומון רמת גן

פורסים זרועות: סניפים חדשים לרשת האופנה תמנון ברמת גן

על רקע יציאת המשק ממה שמכונה "הגל הרביעי", משיקה רשת האופנה תמנון 2 סניפים בהשקעה של יותר מ-2 מיליון ₪ ומוסיפה לרשת עוד כ-500 מ"ר של רצפת מכירה לאופנה עדכנית במחירים הוגנים • סניף תמנון רמת גן במרום נווה נפתח בשבוע שעבר.

רשת תמנון מתרחבת עם שתי חנויות חדשות נוספות, אחת מהן, בקניון מרום נווה נפתחה השבוע וכבר החלה במבצעי הפתיחה. החנות השניה, בדימונה, תיפתח בשבועות הקרובים. לדברי גורמים ברשת תמנון, ההחלטה מאחורי ההתרחבות נולדה על מנת לאפשר לקהל לקוחות הרשת ליהנות ממוצרים באיכות בלתי מתפשרת, במחירים נוחים ובחוויית קניה נעימה ומזמינה.

החברה השקיעה 800 אלף שקלים בשיפוץ ובהרחבת הסניף במרום נווה בעיר רמת גן. החנות, שנפתחה ב-2016, שודרגה עם השיפוץ החדש, והורחבה לגודל של 200 מ"ר.

צילום: יחצ

בנוסף לכך, תמנון פותחת סניף חדש בעיר דימונה בהשקעה של למעלה מ-1.5 מיליון שקלים. החנות החדשה, אשר משתרעת על פני 300 מ"ר, נמצאת ב"דימרי סנטר" ולמעשה מחליפה את הסניף הקודם, שנפתח לפני 15 שנה בפרץ בוני הנגב אשר השתרע על פני 130 מ"ר.

אחרי שנתיים של קורונה בהן רבים כבר מיהרו להספיד את הקניונים ואת חווית הקנייה הפיזית וקבעו שהישראלים עברו לרכישות און ליין, המציאות בשטח מוכיחה את ההיפך. הישראלים גודשים את הקניונים ואת החנויות, ורשתות אופנה דוגמת תמנון ממשיכות לצמוח ולפתוח סניפים חדשים גם בימים אלה.

על פי מחקר עדכני הקהל המרכזי שמשפיע על רכישות הבגדים בבית הוא בני הנוער – בין אם ברכישה עצמאית, או בהשפעה על ההורים. סקר עולמי שערך לאחרונה בית ההשקעות פייפר סנדלר הראה כי לא מזון, לא משחקים ולא טיפוח, אלא בגדים הם ההוצאה העיקרית של הצעירים בעולם ובישראל, ואת הקניות הם מבצעים בעיקר בחנויות פיזיות לעומת 20% בלבד שרוכשים און ליין.

תמונה: יחצ

החנויות הפיזיות חיות וקיימות, והן ממציאות את עצמן מחדש. כך גם המותגים המקומיים, שלמרות כניסתם של לא מעט מותגים זרים לישראל בשנים האחרונות, הם עדיין שומרים על מעמדם. רשת תמנון מטפסת בשנים האחרונות באופן יציב ומבוקר הן במספר הסניפים והן בהכנסות, מה שמסביר את דירוגה כרשת השישית בגודלה בישראל על ידי מדד Dun’s100.

מנכ"ל תמנון: "ההשקעה בחוויית הקניה היא חשובה באותה מידה כמו ההשקעה באיכות הביגוד והמוצרים שלנו, לכן השקענו מחשבה בעיצוב החנות, הוספנו מסכים, נתנו דגש לנראות שלה ואני מזמין את כולם להגיע אלינו וליהנות ממוצרים באיכות גבוהה ובמחירים ללא תחרות".

Exit mobile version