Site icon מקומון רמת גן

פאנל של אלופים

נבחרת הספורטאים והספורטאיות של הפאנל השנתי של העמותה לקידום הספורט בגבעתיים; עודד קטש, לינוי אשראם, אלכס שטילוב ומורן סמואל.

 זוהי הפעם הרביעית בה ייערך פאנל הספורט הגדול של גבעתיים בהובלת העמותה לקידום הספורט בגבעתיים, זאת לאחר שנתיים הפסקה בעקבות הקורונה. השנה, הפאנל שיתקיים במסגרת חגיגות ה-100 לגבעתיים, יהיה נוצץ במיוחד ועשיר באנשי ספורט מהשורה הראשונה מהעבר ומההווה, אשר יחשפו את הסודות והקשיים שמאחורי הקלעים של ענפי הספורט השונים. הפאנל ייערך ביום ראשון ה- 15.5, בשעה 18:00, בתיאטרון גבעתיים. הכניסה חופשית.

ניב רסקין. צילום: בני בכר
לינוי אשראם. צילום: יח"צ

מבין אורחי הפאנל הוא כדורסלן עבר ששיחק בנחרת מכבי ופנאתינייקוס, גדל והתחנך בגבעתיים וכיום משמש כמנהל המקצועי של הפועל גלבוע גליל, עודד קטש. אורחת נוספת, היא לינוי אשראם, האלופה האולימפית בטוקיו 2020 ובעלת 11 מדליות מאליפויות שונות בעולם שהודיעה על פרישה מקריירה ספורטיבית בהתעמלות אמנותית ממש לאחרונה. המתעמל אלכס שטילוב, יצטרף לנבחרת הפאנל. אלכס, הוא המתעמל הישראלי הראשון שזכה במדליית זהב וכסף באליפות אירופה ובמדליה באליפות העולם. המשתתפת הרביעית בפאנל היא מורן סמואל, ספורטאית פאראלימפית, זוכת מדליות כסף (טוקיו 2020) וארד (ריו דה ז'ניירו 2016) ואלופת העולם בחתירה בשנת 2015.

עודד קטש. צילום: איגוד הכדורסל

את הפאנל ינחה העיתונאי והשדרן המוערך, ניב רסקין. אורחי הפאנל ישתפו את הקהל בהצלחות ובאכזבות. המשתתפים יספרו על החששות מהפסדים ועל ההתמודדויות עם לחץ בתחרויות בארץ ובעולם לצד הציפיות מקהל האוהדים והתקשורת. עוד באותו ערב, תיערך פרידה והוקרה ל- 16 מורים ומורות חינוך גופני מיתולוגיים, שחינכו דורות של ספורטאים בעיר.

Exit mobile version