Site icon מקומון רמת גן

עתלית פרויקטים חדשים שכדאי להכיר

מבצר עתלית. צילום: עמית עאמר, ויקיפדיה

חלומם של רבים הוא לגור ממש על קו החוף וליהנות מנוף כחול ואוויר נקי מכל פינה בבית. עבור מי שמעוניין לגור באזור המרכז מדובר בחלום כמעט בלתי אפשרי מבחינה כלכלית, אך עבור תושבי הצפון הדבר הרבה יותר מציאותי. ביישוב עתלית פרויקטים חדשים על קו החוף מוצעים במחירים הרבה יותר ריאליים והגיע הזמן כי גם אתם תכירו אותם.

אז למה דווקא עתלית?

עתלית הינה ישוב קטן בצפון הארץ שבו שוכנים כ- 10,000 תושבים בערך, כשיותר ויותר אנשים מתחילים להבין את הקסם שלה ומעוניינים לבנות בה את ביתם. אחד היתרונות הגדולים של עתלית הוא השילוב המושלם בין חיים עירוניים לכפריים. עתלית רחוקה רק כ- 10 דקות נסיעה ממרכז חיפה וכ- 50 דקות מתל אביב והיא ממוקמת קרוב לכל עורקי התחבורה המרכזיים דוגמת כביש 4, כביש 2 ואפילו כביש 6. בעתלית קיימת גם רכבת שמקטינה משמעותית את זמן הנסיעה, מה שאומר שניתן להגיע למרכזי התעסוקה והמסחר המרכזיים של ישראל בקלות. אם הים והשטחים הירוקים של עתלית לא מספיקים לכם על מנת להירגע ולבלות, היא גם נמצאת במרחק נסיעה קצר ממקומות הבילוי הקסומים בזיכרון יעקב, קיסריה והסביבה. כל אלה בשילוב מחירי הנדל"ן הנמוכים משמעותית לעומת אזור המרכז, גורמים לכך שביישוב עתלית פרויקטים חדשים הם דבר מאוד מבוקש.

עתלית פרויקטים חדשים ממש על קו החוף

פרוייקטי המגורים המבוקשים ביותר בעתלית הם כאמור על קו החוף. אך לעומת אזורים אחרים בארץ, בעתלית הביקוש הוא לא למגדלים רבי קומות שנבנים בשכונות צפופות, אלא לבתים פרטיים שמעניקים פרטיות רבה ובעיקר שקט ושלווה. דוגמא מצויינת לפרוייקט שכזה הוא Reef Selected של חברת שגראוי. בפרוייקט היוקרתי אשר ממוקם בשכונת נווה ים, תוכלו לרכוש קרקע במרחק של כ-200 מטרים בלבד מקו החוף במחירים מצחיקים של כ- 2 מיליון שקלים בלבד (כאמור, באזור המרכז אפשר רק לחלום על מחיר נמוך שכזה) ולבנות עליה את בית חלומותיכם. הצפי הוא שהפרויקט יהווה את יריית הפתיחה להתפתחותה של קהילה צעירה ותוססת שרוצה לשדרג את איכות חייה בכל המובנים. ביישוב עתלית פרויקטים חדשים נוספים קרובים לים, אך אין ספק ששכונת נווה ים מהווה את המיקום האידיאלי מכולם.

עוד סיבות לרכוש קרקע בפרוייקט ריף סלקטד בעתלית

ים כחול מול העיניים ונוף פתוח הם סיבות מספיק טובות כדי לרכוש קרקע בפרוייקט ריף סלקטד של חברת שגראווי בעתלית, אך זה לא הכל. עוד יתרון של מגורים בעתלית הוא היותה יישוב קטן כך שכל השירותים הקהילתיים שתצטרכו נמצאים במרחק קצר מהבית – בין אם מדובר בגנים, בתי ספר, מכולות, סופרים, מתנ"סים, קופות חולים ועוד. גם כל מה שחסר נמצא כרגע בפיתוח מואץ וזאת בשל חתימתה של חברת שגראוי אל מול המועצה האזורית על הסכמי פיתוח שכוללים הבטחה לסלילת כבישים, הקמת מערכות מים וביוב, מערכות תאורה ואף של פארקים ירוקים רחבי ידיים ושבילי הליכה ואופניים. הדבר אומר שמי שישכיל לרכוש קרקע בפרוייקט יזכה בסביבת מגורים מוכנה מכל הבחינות. ככה זה כשמתקשרים עם חברת בנייה איכותית שחושבת על הכל לטובת לקוחותיה.

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.

Exit mobile version