Site icon מקומון רמת גן

עשרות נשות עסקים מרמת גן השתתפו בכנס WOMEN&BUSINESS

הצלחה נרשמה בכנס women&business שנערך השבוע פרי שיתוף פעולה של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, באמצעות מערך מעוף ועיריית רמת-גן, המחלקה למעמד האישה ושוויון מגדרי ומנהלת העסקים העירונית. בכנס אשר התקיים בבית רוזן בעיר, הציגו בפני המשתתפות את פורום נשים ועסקים שיפעל בעיר ויהווה קהילה עסקית תומכת לבעלות עסקים מהעיר.

עשרות נשות עסקים, יזמיות מרמת גן השתתפו השבוע בכנס ייחודי לנשים שהתקיים לרגל השקת פורום נשים ועסקים שינוהל על ידי מעוף רמת -גן ובשיתוף מנהלת העסקים העירונית של עיריית רמת גן. בכנס קיבלו המשתתפות כלים מקצועיים לניהול עסק מוצלח, ושמעו על כלי הסיוע הקיימים לרשותן.

במהלך הכנס נהנו המשתתפות מהרצאות השראה של היזמת עדי רונן, מייסדת ADIKA ובעלת המיזם IT MOMZ והרצאתה של היועצת ארגונית ומנחת קבוצות, אורלי סולומון בר, שהציגה בפני הנשים את היתרונות הנטוורקינג לטובת מינוף העסק.

אורי הכהן, מנהל מעוף מרחב מרכז אמר: אנחנו שמחים על ההיענות הרבה בקרב נשות העסקים בעיר. כנס נשים ועסקים הינו חלק מסדרת כנסים שמערך מעוף מפיק בשנתיים האחרונות במטרה לחשוף עסקים מהאזור להזדמנויות עסקיות ולפעול לחיזוק חוסנם הכלכלי של העסקים בעיר. הכנס הזה והקמת פורום נשים ועסקים הינו תוצר של שיתוף פעולה ממושך בינינו לבין עיריית רמת גן אשר רואה חשיבות גדולה לקידום ולהצלחת העסקים הקטנים והבינוניים בעיר".

יונתן גרוזמן, עדי רונן, אורלי סלומון בר, חיה מנע. צילום: שלומי מזרחי

חברת מועצת העיר ויו"ר מנהלת העסקים העירונית, עו"ד חיה מנע ברכה את המשתתפות ואמרה: "אני שמחה שהיוזמה שלי להקים ברמת-גן 'פורום נשים ועסקים' עירוני יוצאת לדרך, בברכת ראש העיר כרמל שאמה הכהן ובשיתוף מערך המעוף של משרד הכלכלה. הכנס והקמת הפורום הם חלק מתוכנית העבודה של מנהלת העסקים העירונית, שמטרתה, בין היתר, לקדם את העסקים המקומיים וכוללת בנוסף ל'פורום נשים ועסקים' את 'פורום העסקים של רמת-גן'. הפורום שיחל את פעילותו בקרוב בשיתוף מעוף, מיועד לכלל העסקים בעיר ויכלול מפגשים מקצועיים ושיח עם גורמים עירוניים, על מנת לחזק את הקשר בין העירייה לעסקים. עסקים קטנים ובינוניים הם מנוע הצמיחה של הכלכלה המקומית ונפעל על מנת לסייע להם ולקדם אותם".

יונתן גרוזמן, מנהל מעוף סניף רמת גן: "פורום נשים ועסקים מהווה כלי מקצועי חשוב במסגרת הפעולות שלנו לקידום כלכלה מקומית ולחיזוק העסקים במרחב רמת גן.  כנס נשים ועסקים הינו המשך של שיתוף פעולה פורה בין מערך המעוף לעיריית רמת גן".

בשנתיים מאז פתיחת סניף מעוף רמת גן, העניקו היועצים והמומחים של מעוף ליווי וייעוץ ללמעלה מ- 2000 עסקים ויזמים מהעיר, מעל 2500 שעות הכשרה עסקית, וגיוס מימון עסקי בעשרות מיליוני שקלים.

Exit mobile version