Site icon מקומון רמת גן

עשרות מתווכים מר"ג-גבעתיים השתתפו בכנס השנתי של לשכת מתווכי הנדל"ן באילת

עשרות מתווכים מרמת גן – גבעתיים ומחוז גוש דן השתתפו בכנס השנתי ה-3 של לשכת מתווכי הנדל"ן הארצית שנערך באילת. יו"ר לשכת ר"ג/גבעתיים, גל קבקוב: "לשכת המתווכים האזורית הוקמה לפני בסה"כ שנתיים, בשיא הקורונה ולמרות התקופה המאתגרת ממשיכה לצמוח ולשפר את חבריה כל הזמן".

עשרות מתווכים מר"ג/גבעתיים ומחוז גוש דן השתתפו בכנס השנתי ה -3  של לשכת מתווכי הנדל"ן הארצית שנערך באילת. יו"ר לשכת ר"ג גבעתיים, גל קבקוב סיפרה למקומונט רמת גן כי לכנס עצמו הגיעו מתווכים מכל רחבי הארץ והוא כלל דיונים מקצועיים, הכשרות והרצאות בכל הקשור לאתגרי עולם הנדל"ן. לדברי קבקוב, "הלשכה שמה למטרה להשקיע מאמצים בהעלאת הרמה המקצועית של הענף, ובכנס חשפה לראשונה שיתוף פעולה חדש עם המרכז האקדמי אונו, שבמסגרתו יתקיים קורס מקצועי בתחום מנהלי עסקאות נדל"ן, תחת הקריטריונים של משרד המשפטים והחוק להגנת הצרכן."

גל קבקוב, יו"ר לשכת ר"ג-גבעתיים. צילום: יחצ

בכנס עצמו היה דיון סוער "לאן צועד עולם התיווך?" והיתה תמימות דעים לפחות בנושא אחד: למרות שטכנולוגיות החיפוש ו'הבוטים' שצצו לאחרונה בשוק, נחיצותם  של מתווכי הנדל"ן כמתכללים את אירוע המכירה מקצה לקצה הינו קריטי לניהול עסקאות המנוהלות באופן מקצועי עד לסגירה.

יו"ר לשכת ר"ג גבעתיים, גל קבקוב אמרה עוד ש"תענוג לפגוש במקום אחד ריכוז של קולגות שלכולם מכנה משותף אחד חשוב והוא חברות בלשכה הארצית. הכנס השנתי מהווה כר דשא פורה להחלפת דעות בסוגיות משותפות, ללמידה וליצירת בסיס איתן לשיתופי פעולה עסקיים".

צילום: יח"צ

לשכת ר"ג/גבעתיים הוקמה לפני כשנתיים, עם פרוץ הקורונה, למרות התקופה המאתגרת היא צומחת וכבר מונה כ-60 חברים. כל חבר לשכה חתום על תקנון אתיקה ועל פיו הוא מחויב לעבוד בהיבט של כללים אל מול הלקוח הסופי וכן בכל הקשור לשיתופי פעולה עם קולגות לטובת הלקוחות. לשכת ר"ג/גבעתיים הנחילה את מוסד הפרלמנט שהפך למסורת. מדובר במפגש נטוורקינג מקצועי עם פינות קבועות מיוחדות כגון: פינת הנכס לשת"פ, פינת השכונה הנבחרת, פינת העסקה הבלתי נשכחת, פינת 144 נדל"ן "חם מהשטח" ועוד.

Exit mobile version