Site icon מקומון רמת גן

ערמונית מוגדלת – טיפול טבעי

לא פעם אנו שומעים על גידולים שונים, אשר מהווים גידולים ממאירים או שפירים. בעוד שבגידולים שפירים הטיפול יהיה פחות אגרסיבי, הרי שהטיפול בגידולים ממאירים הוא טיפול אגרסיבי וקשה מאוד, אשר תופעות הלוואי שלו יכולות להיות לא קלות להתמודדות לאדם אשר עובר את הטיפולים.

כדאי מאוד לדעת שכיום ניתן למצוא לא מעט טיפולים טבעיים יעילים מאוד עבור גידולים ממאירים או שפירים. כך למשל, אחד מסוגי הטיפולים הטבעיים היעיל ביותר כיום הינו: טיפול טבעי לערמונית מוגדלת.

מהי ערמונית מוגדלת

ערמונית מוגדלת לרוב מהווה גידול שפיר, אשר נפוץ אצל גברים. מערכת הרבייה הגברית היא מערכת הכוללת בה אברים פנימיים ואברים חיצוניים. בלוטת הערמונית ממוקמת בפתח שלפוחית השתן של הגבר והיא מקיפה את הצינור אשר דרכו מתנקז השתן מהשלפוחית. אם אתם תוהים מדוע בלוטה זו נקראת דווקא ערמונית, הרי שכאשר בלוטה זו היא בגודלה הטבעי, היא דומה לאגוז מלך או ערמון.

Pixabay

גדילת הבלוטה הזו כאמור איננה ממאירה ולא מעט גברים מגיל 48 ומעלה סובלים מתופעה זו. ערמונית מוגדלת יכולה לגרום לתסמינים פיזיים שונים שבלתי נעים להתמודד עמם כגון: תכיפות במתן שתן או קושי במתן שתן, תחושה של אי התרוקנות גם לאחר מתן שתן ועוד. ערמונית מוגדלת היא דבר שיש להעניק לו טיפול על מנת שהגבר הסובל מהתסמינים שלה, יצליח לחיות את חייו שוב בצורה תקינה ושגרתית.

כיצד מטפלים בערמונית מוגדלת

הרפואה הקונבנציונלית מציעה לאדם הסובל מערמונית מוגדלת, תרופות שונות מקבוצות שונות. במידה ותרופה מקבוצה מסוימת איננה השפיעה על האדם, הרי שהרופא ימליץ לו על תרופה מסוג אחר. במקרי קיצון שבו הטיפול התרופתי איננו עוזר לאדם והוא ממשיך לסבול מהתסמינים של ערמונית מוגדלת, הרי שהאדם יופנה לניתוח כריתת הערמונית. האופציה הטיפולית הלא קונבנציונלית הוא טיפול בערמונית מוגדלת טיפול טבעי

אופציה המגיעה מהרפואה הטבעית בדמוי צמחי מרפא מיוחדים אשר נחשבים כיום כיעילים מאוד עבור סוגי מחלות שונות. כך לדוגמא: ישנם צמחי מרפא הרלוונטיים מאוד כטיפול טבעי לסרטן מסוגים שונים וישנם צמחי מרפא אשר נחשבים כיעילים מאוד מבחינה טיפולית עבור טיפול בערמונית מוגדלת שפירה. כמובן שיש צורך לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפקת תרופות מצמחי המרפא הספציפיים, בהתאם לכל סוג בעיה.

הרפואה הטבעית מציעה פתרונות טובים מאוד כיום הן עבור טיפול טבעי בסרטן הן עבור גידולים ממאירים והן עבור גידולים שפירים. היתרון של הרפואה הטבעית היא שכל הטיפולים שהאדם מקבל במסגרת זו , הם כמעט ללא תופעות לוואי כמו תופעות הלוואי שהוא יסבול מהן בשל טיפול תרופתי קונבציונאלי ייעודי לגידולים ממאירים או שפירים.

כמובן שיש להתייעץ עם רופא המטפל לפני תחילת הטיפול.

Exit mobile version