Site icon מקומון רמת גן

עצות וטיפים שכל מי שעובר דירה ברמת גן חייב להכיר

רמת גן עוברת הרבה מאוד שינויים בשנים האחרונות ומעיר בעלת צביון משפחתי, הולכת העיר והופכת למרכז עסקים המושך אליו צעירים רבים. יש לכך הרבה מאוד סיבות – החל מעליית מחירי השכירות בעיר תל אביב ומחסור בקרקעות באזור המרכז אך בשורה התחתונה, כמות ותדירות מעברי הדירות ברמת גן נמצאת היום בשיא.

אם גם אתם עומדים לפני מעבר דירה, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת ושיכולים לעזור לכם לעשות את זה באופן יעיל יותר וגם זול. לפניכם מספר עצות שגובשו יחד עם צוות האתר ASK5 המספק מערכת להשוואת מובילים ברמת גן אשר יעזרו לכם לעבור דירה באופן הנכון והטוב ביותר מתוך ניסיונם של מובילים ובעלי דירות.

מתי מתחילים להתארגן למעבר דירה?

מעברי דירה הם בדיוק מאותן המשימות שאתם כמעט אף פעם לא יודעים כמה זמן ימשכו ומתי צריך להתכונן אליהם.

ההמלצה שלנו היא להתחיל ולהתארגן כמה שיותר מוקדם. אין זה אומר שאתם צריכים להתחיל לחיות על ארגזים חצי שנה לפני המעבר אך תקופה ממוצעת של חודשיים לפני המעבר עשויה להתאים במרבית המקרים. יחד עם זאת חשוב לגלות גמישות מאחר שהובלת דירת חדר ברמת גן אינה דומה להעברת דירת 5 חדרים.

פנוי להובלה? צילום: pixabay

בנוסף, צריך לקחת בחשבון שבחודשים יולי ואוגוסט, הביקוש לשירותי הובלה ואריזה מרבע ואפילו מחמש את עצמו ועל כן יכול מאוד להיות שתצטרכו להתארגן אפילו מעט לפני בכל הקשור לבחירת המובילים (על כך נרחיב מיד).

מה כוללת התארגנות?

את ההתארגנות למעבר דירה אפשר לחלק לשלושה חלקים עיקריים:

שלב ראשון – אריזות

שלב האריזה למעבר דירה נחשב לאחד המתישים, והלא נוחים. אני לא מכיר מישהו שאוהב לארוז את כל הדירה בארגזים ולכן כדאי מאוד לעשות את זה באופן הדרגתי שבו מתחילים לארוז את הדברים שלא צריכים במהלך היום יום וככל שמועד המעבר מתקרב, כך ממשיכים ואורזים גם את הדברים שמלווים אותנו כמעט בכל יום.

מומלץ לנצל את ההזדמנות על מנת לעשות סדר ולמכור/לזרוק חפצים ודברים שאין בהם צורך.

לעניין האריזות – התחלה בשלב מוקדם תבטיח לכם מעבר מסודר ואילו התחלה בשלב מאוחר יכולה ליצור לחץ מיותר והובלה יקרה ולא יעילה של דברים שאינכם באמת צריכים.

שלב שני – הובלה

רבים חוששים משלב ההובלה אך האמת היא שאם מבצעים אותה כמו שצריך, אין ממה לחשוש. הסוד בהובלה מוצלחת טמון בבחירת מובילים מומלצים ועל מנת להצליח בכך, יש לעשות את זה בשלב מוקדם מספיק כך שאם אתם עוברים דירה בחודש אוגוסט – מומלץ לסגור את הזמנת המובילים בשלב מוקדם – אפילו חודשיים לפני בעוד שבמעבר דירה בחורף, לא תתקשו למצוא מובילים מומלצים גם חודש לפני מועד המעבר.

איך לבחור מובילים?

בואו ונודה באמת – אין בעיה למצוא מובילים ברמת גן אבל בהחלט קיים אתגר למצוא מובילים מומלצים במחיר זול. אנו מאמינים ששימוש במערכת השוואת המובילים יכולה לעזור לכם למצוא מוביל ברמת גן במחיר זול אך יחד עם זאת יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק כגון:

  1. וודאו שלמוביל יש ביטוח הובלה תקף.
  2. העדיפו מוביל מרמת גן מפני שהוא יכול לבצע את ההובלה במחיר זול יותר.
  3. בדקו שהמובילים מספקים שירותים נלווים במידה שאתם זקוקים להם (כדוגמת מנוף או שירותי אריזה).

שלב שלישי – שינוי כתובת

בעדכון כתובת המגורים אנו מתכוונים לעדכון של כל הגופים הרלוונטיים לרבות משרד הפנים, העירייה, חברת חשמל וכדומה. מומלץ להקצות לכך את הזמן הדרוש כדי לבצע את זה באופן הנכון שימנע מכם חיובים מיותרים או מכתבים והודעות שלא יגיעו אליכם. אם אינכם מכירים את שירות עקוב אחרי של דואר ישראל – זה בדיוק הזמן להכיר.

בשלב זה מומלץ לתעד את שעון המים, החשמל והגז בשתי הדירות – זאת שעזבתם וזאת שאליה אתם נכנסים וכן לציין זאת בחוזה.

Exit mobile version