Site icon מקומון רמת גן

עפים למעלה: מתחם כדורעף חופים הוקם בפארק הלאומי

בתחילת החודש נחנך בפארק הלאומי מתחם כדורעף חופים חדש. המגרש החדש מחזיק בתקן הבינלאומי והוא עתיד לקחת חלק במכביה הבאה ובתחרויות בינלאומיות נוספות.עיריית רמת-גן חנכה את מתחם כדורעף החופים בפארק הלאומי ברמת-גן כשהמתחם החדש כולל בתוכו 4 מגרשי כדורעף חופים והוא משמש כמגרש רב תכליתי למספר ענפי ספורט כמו פוצ'יוולי, כדורשת וכו'.  המתחם יכלול גם מגרשי כדורגל ומתחם 'מיני פיטצ', מגרש כדורגל עם דשא סינתטי חינם לילדים.

המתחם החדש יהיה נגיש בצורה מלאה לאנשים עם מוגבלויות ולרווחת התושבים, הוא יכלול קולרים לשתייה, תאורה שתפעל לאורך כל היום, חיבור Wifi חינמי ומערכת שמע מתקדמת בכל המתחם, אליו יוכלו התושבים להתחבר ולהשמיע את המוסיקה מהמכשיר הפרטי שלהם.

מתחם הכדורעף החדש. צילום: אילן ספירא

'הפארק הלאומי ע"ש קריניצי' ברמת-גן, מהווה מוקד משיכה ובילוי לכחצי מיליון מבקרים מדי שנה, מהארץ ומהעולם. הפארק הלאומי הוא הפארק השני בגודלו בישראל, והראשון שהוקם בארץ ועל כן זכה לשמו- הפארק הלאומי. שטחו הגדול מאפשר מגוון רחב של פעילויות שיכולות לכלול פעילות לילדים בגני המשחקים, פעילויות ספורטיביות, שייט בסירות ופיקניקים משפחתיים.  הפארק הלאומי הוא פארק מלאכותי שעם השנים הפך לבית גידול לבעלי חיים וצמחייה. כחלק מחידוש הפארק, חודש גן של פרחים עונתיים והוא הפך לבוסתן עם 100 צמחים רב עונתיים הכוללים צמחי תבלין, עצי פרי ועוד.

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק הספורט ויו"ר תאגיד הפארק הלאומי, ליעד אילני אמר "מתחם כדורעף החופים בפארק הלאומי ברמת גן הוא הוכחה נוספת להפיכתה של רמת גן לעיר המובילה במצוינות והשקעה בספורט. ים כנראה לא נצליח להביא אל רמת גן בקרוב אבל חוף ים בפארק הלאומי, זה כבר לא חזון – זו מציאות ! אנו נמשיך לעשות מהפיכות בעיר ולגרום לבלתי אפשרי לקרות".

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן הוסיף, "הנהלת העיר החדשה בראשותי, פועלת במלוא המרץ בכדי להקים ולשדרג את מתקני הספורט ברמת-גן. אנו מעוניינים לקדם פעילויות פנאי ולעודד אורח חיים בריא וספורטיבי בקרב התושבים. מתחם כדורעף החופים בפארק הלאומי, נבנה בקפידה ובהתאם לתקנים הבינלאומיים של איגוד הכדורעף וזאת במטרה לארח אירועי ספורט בינלאומיים בעיר רמת-גן.

מאז תחילת כהונתה הנוכחית, פועלת 'חברת הפארק הלאומי' לקידום מגוון פעילויות שיעשירו את פנינת הטבע העירונית, בהתאם לתכנית האסטרטגית ובמטרה להתאים את כלל המרחב הציבורי לרוח המאה ה-21. בין התוכניות ניתן למצוא שיתופי פעולה עם בתי הספר הסמוכים, בית ספר נטעים ותום, המפעילים שיעורי העשרה בנושא קיימות ב-'גן הבוסתן' שבפארק.

עם פתיחת מתחם הכדורעף החדש, מתוכננים שיתופי פעולה עם אגפי התרבות, החינוך והספורט בעירייה, בכדי לקיים חוגים ואירועי תרבות במקום.

Exit mobile version