Site icon מקומון רמת גן

עניין עסקי – על בחירת מדפסת לעסק

עסק קטן או גדול, בתחום הייצור או בענף הקמעונאות, כולם זקוקים להדפסת מסמכים. יש עסקים שבהם צרכי ההדפסה משמעותיים הרבה יותר בהשוואה לאחרים, ובהם אנחנו מדפיסים מאות ואף אלפי דפים בחודש. מנגד ישנם עסקים קטנים שבהם ההדפסות אינן נדרשות ברמה היומיומית, וכאן עשויה חבילת דפים להחזיק מעמד גם חודש שלם. אם יש הבדלים בין צרכי ההדפסה, באופן טבעי יש הבדל גם בין סוגי המדפסות שיתאימו לכל אחד מהעסקים האלה. איך בוחרים? טוב ששאלתם.

שאלה של צורך

הזכרנו את נושא היקף ההדפסות שלכם, והוא בהחלט קריטי. מדפסת לייזר נחשבת לפתרון אידאלי עבור עסקים משום שהיא מהירה יותר, התוצאה שהיא מספקת איכותית, ועלות ההדפסה לדף נחשבת לזולה (לפחות בהשוואה למדפסת הדיוק). כל אלה הופכים את המדפסת ליעילה עבור עסקים שזקוקים לקצב מהיר ולכמויות גדולות, אבל גם לעסקים קטנים יותר שאולי מדפיסים כמות קטנה יותר באופן כללי, אבל מחפשים איכות ומהירות. זכרו שהיקף ההדפסה ישפיע גם על תחזוקת המדפסת ועל המחיר שתשלמו בהמשך, בעיקר בכל הקשור לחידוש מלאי דיו או טונר למדפסת.

הפתרון לעסק הקטן

צילום: pixabay

עסק קטן, ובוודאי עסק שממוקם בחדר העבודה או בפינת המשחקים של הילדים, הוא עסק שיש לו דרישות רבות מהמדפסת, גם אם היא מדפיסה בהיקף נמוך בהשוואה למדפסת שניצבת בארגון גדול עם עשרות או מאות עובדים. בעל העסק הקטן מדפיס דוחות, כתבות, חומרים מקצועיים ומסמכים שמועברים לרואה החשבון, ובין לבין הוא גם צריך לסרוק, לשלוח פקסים ולצלם עותקים מהצעות המחיר. מצד שני התקציב כאן מוגבל ברוב המקרים, ולכן מדפסת משולבת שפועלת על הזרקת דיו היא פתרון אידאלי. גם משום שהיא מספקת פתרונות סריקה וצילום, וגם משום שהיא מהירה ונוחה לתפעול. לפני שאתם בוחרים את הדגם הספציפי בדקו גם כמה עולה דיו למדפסת שלכם כדי שתהיו ערוכים גם להוצאות הנוספות שעוד יגיעו בהמשך.

לייזר לארגון הגדול

אם מדפסת דיו מספיקה לעסק קטן, ארגון גדול צריך מדפסת חזקה ועוצמתית שתדפיס מהר ותתמודד עם עומס עבודה בלי להתעייף. מדפסת הלייזר תאפשר לכם גם חיבור לרשת כדי שכל עובד יוכל להדפיס אליה בקלות, טונר למדפסת שעובד בקצב טוב ולאורך זמן, וגם מגש נייר גדול יותר לכמות רבה יותר של דפים. במילים אחרות, לכל סוג עסק תתאים מדפסת שונה, והבחירה תשפיע גם על עלויות התחזוקה שלכם. ודאו מראש שאתם יודעים מה נכון לכם, רק כדי שתוכלו לעבוד בראש שקט, ולאורך זמן.

לפרטים נוספים: https://dmo.co.il/

Exit mobile version