Site icon מקומון רמת גן

עמדת שמירה, כל מה שצריך במבנה אחד

תמונה – ארבל שטראוס בע"מ

ויקטור הוא סטודנט שעובד כשומר בפארק התעשיות של קיסריה. תפקידו של ויקטור בין היתר הוא לפקח על כל מי שנכנס לפארק, לוודא שלא מסתננים אליו אנשים שלא צריכים להיות בו ובאופן כללי לשים לב לכל דבר שנראה לא כשורה. מדובר על  תפקיד לא פשוט שמצריך ממנו להיות ערני במשך שעות רבות וכל טעות יכולה לעלות לו ביוקר. המשמרות מתקיימות לאורך כל שעות היום ובכל תנאי מזג האוויר. למזלו של ויקטור, הוא שוהה במהלך העבודה בעמדת שמירה ובזכותה הוא מבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר.

עמדת שמירה – למה צריך את זה?

למרות שמה, לא מדובר בעמדה שמיועדת רק לשומרים, אלא מתאימה לכל מי שמוצב בכניסה לאיזשהו מקום. לצורך העניין גם קופאי בחניון זקוק לתנאים דומים לאלו של השומר למרות השוני בין התפקידים. בין המקומות בהם מוצבת העמדה ניתן למצוא מפעלים, מוסדות חינוך, משרדים ממשלתיים, ישובים, שמורות טבע, בסיסים צבאיים, מרכזים רפואיים, חניונים, מרכזים מסחריים ועוד.

הרעיון מאחורי עמדת שמירה הוא שלמי שמאכלס אותה (ובדרך כלל נמצא בה זמן ממושך) יהיה נוח לבצע את עבודתו מאחר והיא מספקת תנאים נוחים ואת כל מה שדרוש על מנת שהמשמרת תעבור בצורה האופטימלית. העמדה מספקת קורת גג שזה תנאי בסיסי (ואף הכרחי לפי 'חוק השומרים') ובנוסף אליה יש עוד כמה תוספות.

אחד היתרונות הגדולים של העמדה זה שהיא מגיעה מוכנה, רק צריך לדאוג למשטח יציב עבורה. כמו כן, העמדה היא ניידת כך שבמקרה הצורך ניתן להעבירה למקום אחר.

מה כוללת העמדה?

עמדת שמירה עשויה מחומר מבודד כך שהטמפרטורה בתוכה נשמרת (מעולה לימי החורף).

מערכת חשמל הכוללת תאורה פנימית ושקעים אליהם ניתן לחבר מטען לטלפון נייד, לפטופ, קומקום חשמלי, מפזר חום, קופה ועוד. כמו כן ניתן להתקין מזגן.

חלונות בכל החזיתות. במקרה של ויקטור למשל זה מעולה כי זה מאפשר לו תצפית טובה על כל מי שיוצא ונכנס ויעיל מאוד במקומות עם פוטנציאל להסתננויות. בנוסף, ניתן להתקין סורגים.

מקום להצבת רהיט אחד או יותר (תלוי בגודל העמדה) כגון שולחן, כיסא ועמדת מחשב.

לסיכום – ויקטור לא בטוח שהיה עושה את התפקיד אם לא היתה לו עמדת שמירה. נוח ונעים לו, וכשיש שעות מתות (בעיקר בלילה) הוא מנצל את הזמן לשבת וללמוד בעמדה בנינוחות (באישור הממונים כמובן). יש בבעלותכם עסק שמצריך מישהו שיעמוד בכניסה? אל תחשבו פעמיים ורכשו את עמדת שמירה לעסק עוד היום. ארבל שטראוס משווקת מגוון רחב של עמדות שמירה להצעת מחיר ופרטים נוספים כנסו לאתר: https://www.cabin-container.asclean.co.il/

 

 

 

Exit mobile version