Site icon מקומון רמת גן

על מה להקפיד בשביל בוק בת מצווה מושלם

בוק בת מצווה כבר מזמן הפך לטרנד. כיום לא תמצאו כמעט אף נערה שמתקרבת לגיל בת מצווה ולא חולמת על בוק צילומים מושלם משלה.

מכיוון שעבור הורים רבים כל החוויה הזו היא חדשה ובלתי מוכרת הם לא תמיד יודעים מהי הדרך הטובה ביותר להפיק בוק מקצועי לקראת אירוע בת מצווה לבת שלהם. בין אם זה כדי לחסוך בהוצאות ובין אם זה מחוסר ידע, הרבה הורים עושים טעויות בדרך ובסוף הבוק יוצא חובבני ומאכזב. בדיוק בשביל אותם הורים הכנו את המדריך הבא ובו כל מה שצריך לדעת על מנת ליצור את הבוק המושלם לכלת השמחה העומדת לחגוג בקרוב מסיבת בת מצווה.

לשים את כל השמחה במרכז

אחד הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר בהפקת בוק מקצועי ואיכותי לבת מצווה הוא לזכור שמי שנמצאת במרכז זו הנערה החוגגת. יותר מכל חשוב שהיא תרגיש בנוח עם כל המתרחש סביבה. לכן, כאשר באים לבחור את הצלם או הצלמת שיצלמו את הבוק חשוב שתיערך הכרות בין הנערה לבין הצלם או הצלמת שנבחרו. כדאי שתיערך שיחה שקצת תשבור את הקרח, תמוסס את החששות ותפיג את המתחים שיכולים להיווצר בסיטואציה הזו, וכדאי לוודי שיש כימיה בין צוות חברת ההפקות לילדה.

צילומי בת מצווה. צילום:Pexels

בכלל, בחירת הצלם או הצלמת זה נושא בפני עצמו. כדי שהתמונות יצאו מקצועיות ואיכותיות מומלץ למצוא צלם מקצועי שמתמחה בצילומי בוק בת מצווה. לעיתים רבות הורים מעדיפים להיעזר בחבר או חברה שיש להם קצת ידע בצילום ובכך לחסוך מעט בהוצאות אך התוצאות נראות בהתאם. צלם מקצועי ידע להתאים את סוג התאורה לתוצאה הרצויה, ידע לסייע בבחירת המיקום, הבגדים והאיפור ואף להציע לכם רעיונות מקוריים עבור הבוק.

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא בחירת הלוקיישן. מומלץ מאוד שהמקום בו יערכו הצילומים לבוק יהיה מקום בו הנערה חשה בנוח, מקום שהיא בוחרת או שקשור בצורה כלשהי לאופייה ולחייה. זה יכול להיות מקום מוכר או מקום חדש ובלבד שהנערה תוכל להתנהג בו בטבעיות ולא תהיה במתח מול המצלמה. עם זאת, זה רק טבעי שהנערה המצטלמת תתרגש ואולי אף תרגיש מבוכה בתחילה. צלם מקצועי יודע שזהו חלק מהתהליך ויוכל לעזור לה, ללוות אותה ולייעץ לה כיצד להרגיש יותר בנוח.

לשלב אלמנטים מהחיים

דרך נוספת להפוך את הבוק ליחיד ומיוחד הוא לשלב בו נגיעות אישיות. אפשר להזמין ליום הצילומים חברות ובני משפחה ולצלם את הנערה כשהיא מוקפת בכל מי שאוהבים אותה. אם יש לנערה חיית מחמד, תחביב כלשהו או תחום עניין שקשור אליה ניתן לשלב גם אותם בצילומים.

חברת פלאשבק הפקות היא החברה המובילה להפקות בוק בת מצווה, מצגות וקליפים לבר ובת מצווה. החברה הוקמה ב-1995 ומציעה צוות מקצועי, ניסיון עשיר, ציוד ברמה גבוהה והפקות מקצועיות המבטיחות לכם ולכלת השמחה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת לכל החיים.

Exit mobile version