Site icon מקומון רמת גן

עכשיו זה רשמי: זינגר הודיע כי יתמודד לקדנציה נוספת

מה לא נאמר על הקדנציה האחרונה של ראש עירית רמת גן, ישראל זינגר. מי שהתחיל אותה כמנהל המצליח של תיכון בליך, וחרט על דיגלו את נקיון העיר משחיתות מסיים אותה כשהוא חשוד לכאורה בפלילים ואף נעצר והומלץ להעמידו לדין במהלכה. עכשיו הוא מודיע – "אני כאן כדי להישאר".

בעוד הרשימות והמתמודדים השונים מעלים הילוך וכבר מציפים את העיר בשלטי פרסום ומודעות, הבוקר פירסם מטה הבחירות של ראש עיריית רמת גן המכהן, ישראל זינגר, לראשונה באופן רשמי, כי הוא מתכוון להמשיך ולהתמודד לקדנציה נוספת בראשות העיר – על אף החשדות המיוחסת לו לכאורה.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן

"רמת-גן היא העיר בה התחלתי את דרכי בישראל כנער, פה למדתי, פה לימדתי וניהלתי את תיכון בליך. כאן גידלתי את ילדי וכאן הקמתי את ביתי. מתוך תחושת מחויבות עמוקה לעיר ואהבה גדולה לתושבים," מסר זינגר.

"אני ממשיך לקדנציה נוספת כראש העיר רמת-גן, בכדי להמשיך ולהוביל את העיר קדימה. עד כה, קידמתי- ובעזרתכם אמשיך לקדם- תהליכים מהותיים שהיו נחוצים לעיר מתפתחת כרמת-גן" הוא מוסיף.

מתכוון להישאר לקדנציה נוספת. עיריית רמת גן.
צילום: אביחי טבק

 

לסיכום דבריו, אמר ראש העיר: "אתגרים רבים עוד לפנינו, אני מתחייב לעמוד בהבטחתי ולהמשיך להעצים את העיר ברפורמות שהתחלתי – בניית קריית החינוך, סלילת שבילי אופניים, הקמת קריית מוזיאונים, שיפוץ מתחם איצטדיון רמת-גן, חידוש פני העיר ובעיקר- שיפור השירות לתושב"

בתגובה לידיעה, פרסם חה"כ לשעבר כרמל שאמה הכהן את הדברים הבאים בעמוד הפייסבוק שלו:

"אין חדש תחת השמש, גם על הטיטניק ניגנו רקדו אכלו ושתו  עד הרגע האחרון בו התנגשו בקרחון וגם צבי בר התעקש עד הרגע האחרון שהוא מתמודד וגמר במעשיהו.
בניגוד לפעם הקודמת בה זינגר מכר לתושבים שקרים ודימויים סטריאוטיפים על עצמו ועל יריבו הפעם התושבים יודעים בדיוק מי הוא ולמה הוא מסוגל ולעובדה שמעבר לכתב אישום במעשי שחיתות ושוחד המתקרב התפקיד גדול עליו בכמה מידות העיר הלכה לאחור בתקופתו כמעט בכל מדד אפשרי".

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט רמת גן

בד בבד, למקומונט רמת גן כבר נודע על מינוי ראשון במטה הבחירות של זינגר – שי מורדוב, מי שהיה בעברו יועץ ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לניו מדיה ודיגיטל במשך שלוש שנים, יועץ תקשורת ודובר השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, ויועץ תקשורת ודובר יו׳׳ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, יכהן מעתה כיועץ התקשורת ומנהל מערך הדיגיטל בקמפיין הבחירות של זינגר.

Exit mobile version