Site icon מקומון רמת גן

עכשיו הילדים ילמדו אנגלית אונליין!

אפשר להגיד הרבה דברים לא נעימים על משבר הקורונה, אבל יש לו לפעמים גם צדדים חיוביים ואחד מהם הוא התפתחות תחום הלימודים אונליין. אכן, מכללות ואוניברסיטאות, בתי ספר ומוסדות נוספים העבירו חלק גדול מהשיעורים ואפילו מהמבחנים אל הרשת.

זוהי לא בשורה חדשה במיוחד שכן הלימודים אונליין כבר מתבצעים מזה שנים רבות באינטרנט, כפי שיודע כל מי שלמד אנגלית, ספרדית או צרפתית עם מורה שבכלל ממוקם במדינה אחרת. אבל ההתחדשות והצמיחה של התחום בתקופה הקרובה גם נותנת הזדמנות לילדים ללמוד ולשפר את האנגלית שלהם בסדנאות אונליין, שבנויות במיוחד לצרכים ולתחומי העניין שלהם. יתר על כן, היום אפילו ניתן לרשום את הילד אל קייטנת אנגלית שנותנת לו כמה ימים של סדר בתקופת החופש הגדול.

מה זה קייטנת אנגלית ברשת?

קייטנת אנגלית שונה מקייטנות רגילות בכמה מובנים, אשר כולם מתבססים כמובן על העובדה שאין קרבה פיזית ומגע פיזי בין המורים לתלמידים, ובין הילדים עצמם. למרבה הצער, זהו צעד מתבקש בתקופה של ריחוק חברתי, אולם גם יש לו יתרונות יפים. לדוגמא, במקום לשלוח את הילד למקום מרוחק לכמה ימים, שם הוא צריך להסתדר בעצמו, כל הלימוד נעשה מהבית – מול המחשב שהוא מכיר ואוהב. רק צריך לארגן לו פינה שקטה לזמן הלימוד.

צילום: freepik

בנוסף, מה ששונה עם קייטנת אנגלית הוא שהלימודים אינם מתמקדים באנגלית בלבד. זאת אומרת שלא מדובר בהכרח בשיעור אנגלית אלא במגוון רחב של סדנאות מרתקות, כאשר בד בבד הילד לומד אנגלית. לדוגמא, ניתן להירשם לסדנאות של עיצוב דיגיטלי ועיצוב אתר אישי, יצירת פילטרים לאינסטגרם, יצירת משחקים בסקראץ', אנימציה ועריכת וידיאו ליוטיוב וכדומה. את הסדנאות מלווים מדריכים מיומנים עם גישה טובה לילדים, והן מועברות בזמן אמת עם אינטראקציות חיות בין הילדים והמדריכים.

צעד מתבקש בעידן הטכנולוגי

למעשה, תקופת הקורונה רק דחפה קדימה את מה שהיה ממילא צעד מתבקש. למעשה, כבר ישנן כתבות בעיתונות על בתי ספר שהם כולם על טהרת האונליין, ממש כפי שיש לא מעט מכללות דיגיטליות בתחומים שונים לקהל המבוגר. ואם הילד כבר לומד אנגלית מהבית, למה לא לשלב עוד תחומי לימוד שמדברים אל ליבו ואל עולמו וגם נותנים לו כלים להתפתחות בעתיד. למשל, סדנא של עריכת וידיאו ליוטיוב במהלך קייטנת אנגלית מלמדת את הילדים להוריד סרטונים מהאינטרנט והסמארטפון, לעשות עליהם חיתוכים ולבנות סיפור מצולם מגניב ומצחיק כמו פרסומת, מערכות, טריילר לסרטן וכדומה. וזוהי רק דוגמא אחת מבין רבות אחרות כש- "על הדרך" הילד לומד אנגלית אונליין.

Exit mobile version