Site icon מקומון רמת גן

עיר ירוקה, תושבים ירוקים: כ-38% מהפסולת ברמת-גן ממוחזרת

לאחר מאמצים רבים שהשקיעה עיריית רמת-גן בהטמעת חשיבות המחזור בקרב תושבי העיר, התוצאות ניכרות בהיקפי המחזור ברמת-גן. במהלך שנת 2017 נאספו כ-36,350 טון של פסולת למחזור והשבה, לעומת 19,128 טון בשנת 2016, המהווים 38.06% מסך הפסולת ברמת-גן – זינוק של 86.31% בהשוואה לשנת 2016, אז עמד הנתון על 20.43%.

נוסף על הנתונים המרשימים של היקפי המיחזור ברמת גן, כמות הפסולת שהועברה להטמנה עומדת בשנת 2017 על 59,148 טון – ירידה חיובית של 20.6% לעומת שנת ההשוואה, וזאת על אף עלייה של 1.6% במספר התושבים.

נתונים אלו על פי הדו"ח השנתי שערכה המחלקה לאיכות הסביבה בעיריית רמת-גן – לצפייה בדו"ח המלא >

נתונים משמחים אלו הם תוצר ישיר למאמצי הקידום והטמעת הנושא הסביבתי למען שיפור איכות חיי התושבים בעיר. בין הפעילויות הירוקות המקודמות בעיר:

מיחזור בעיר. צילום באדיבות עיריית רמת-גן

ראש עיריית רמת-גן: "על כולנו מוטלת האחריות להפריד פסולת, למחזר ולשמור על הסביבה. לשמחתי, תושבי עיר הגנים הוכיחו שתחום איכות הסביבה כבר הפך עבורם לדרך חיים. אני קורא לתושבים להמשיך ולגלות אחריות כלפי סביבתם ומתחייב שעיריית רמת-גן תמשיך לעשות ככל שביכולתה על מנת לשפר את איכות חייהם".

מנהלת מחלקת איכות הסביבה, יעל קפלן: "בעיר רמת-גן אנו שמים דגש על חיזוק וביסוס הערכים לחינוך הסביבתי ולקיימות כערכים מרכזיים במערכת החינוך, לקהילה כולה ולעובדי הרשות: בריאות וסביבה, שמירת טבע, פסולת ותרבות הצריכה – כל אלה באים לידי ביטוי בחיים היומיומיים בעיר והתוצאות ניכרות".

Exit mobile version