Site icon מקומון רמת גן

עיריית רמת-גן תסבסד תוספת לצהרונים בהיקף של כ-7.5 מיליון שקלים לשנה

במסגרת יישום התכנית, שתיקרא "ניצנים פלוס", תסבסד העירייה תוספת של 40 סייעות לשעות אחה"צ לילדי גן לא גמולים, הרחבת הפעילות עד 16:30, הגדלת תקציב חוגי ההעשרה, מימון סייעת צמודה לילדים עם צרכים מיוחדים ועוד. 

בעיריית רמת-גן החליטו לא להסתפק בחוק הצהרונים, שעבר לפני מספר ימים בכנסת וקבע כי תעריפי הצהרונים יעמדו על סכום מרבי של 935 שקלים בחודש. במטרה לאפשר לילדי העיר להמשיך ליהנות מסל שירותים מוגבר כפי שנהנו עד כה – ואף יותר מכך – החליט היום ראש העיר, ישראל זינגר, כי החל משנת הלימודים תשע"ח תונהג בעיר תכנית "ניצנים פלוס", וזאת במימון של כ-7.5 מיליון שקלים מתוך תקציב העירייה לשנת הכספים 2018. ההחלטה התקבלה בשיתוף הנהגת ההורים העירונית.

"חוק הצהרונים במתכונתו הנוכחית לא מספק. זהו חוק שמרע את התנאים של רשויות איתנות ואינו נותן מענה לצרכי החינוך של ילדיהן", מסביר זינגר את הרקע למהלך, "כדי שילדי העיר לא ייפגעו החלטתי להוסיף תקציב מטעם העירייה ולהפוך את תכנית 'ניצנים' המוצעת ע"י משרד החינוך לתכנית 'ניצנים פלוס'".

צהרונים. צילום באדיבות pixabay

במסגרת יישום התכנית, תסבסד העירייה מאות שקלים לכל ילד וילדה בצהרונים (גיל גן) ולמועדוניות (א-ג). התוספת תאפשר לממן תוספת של 40 סייעות לילדים לא גמולים בגיל טרום-טרום חובה, הגדלת תקציב חוגי ההעשרה, הוספת סייעת צמודה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, תוספת משמעותית לתקציב חומרי היצירה הדל שמציעה כיום המדינה, הרחבת שעות הפעילות עד לשעה 16:30 – ועוד.

בשנת הלימודים הבאה לא יעלה חודש של צהרונים עבור ילדי גן על סכום של 935 שקל לילד (היתר במימון העירייה). ילדי בית ספר בכיתות א'-ב' ישלמו 785 שקלים לחודש, וילדי כיתות ג' ישלמו 935 שקלים.

Exit mobile version