Site icon מקומון רמת גן

עיצוב הגינה לקראת הקיץ – אל תשכחו לתכנן גם מטבח חוץ

בתקופת המעבר בין האביב לקיץ כדאי להכין את הגינה לקראת שינויי העונות ומזג האוויר. חשוב לגזום עצים וענפים יבשים, לעצב את השיחים, לשתול פרחים המתאימים לעונה החמה, לעקור עשבים שוטים ועוד. כדאי גם לעצב מחדש את פינת הישיבה, לשדרג את ריהוט הגן, להחליף גופי תאורה ואפשר גם לתכנן מטבח לחצר מבטונדה ומחומרים איכותיים ועמידים נוספים.

לשדרג את עיצוב הגינה הפרטית

בקיץ החם והארוך בישראל אפשר לנצל את הגינה הפרטית כדי לבלות בה עם הילדים, לארח חברים וקרובי משפחה וליהנות מחלקת גן עדן פרטית בעיצוב מקורי וייחודי. לאחר עבודות התחזוקה הנדרשות לטיפוח הגינה ולהכנתה לקראת הקיץ, חשוב לתכנן גם עיצוב מחדש של החצר. ניתן להזמין אנשי מקצוע מנוסים לצורך תכנון מחדש של עיצוב הגינה, למשל בעזרת אדריכל נוף מוכשר ויצירתי, אך כיום בעידן האינטרנט המהיר קל למצוא מדריכים וכתבות מקצועיות איך לעצב את הגינה בשיטות עשה זאת בעצמך.

צילום: יחצ

כדי לעצב את הגינה לקראת הקיץ מומלץ להתייחס לגורמים הבאים:

לבשל בחוץ

אחד הטרנדים המובילים כיום בעיצוב גינוי נוי פרטיות הוא לתכנן מטבח חוץ יוקרתי ועמיד, כך אפשר לבשל בחוץ בהנאה ובנוחות, בלי לרוץ כל רגע למטבח ובלי ללכלך את כל הבית כאשר עורכים אירוע בחוץ או מארחים חברים וקרובים.

מטבח בחצר משמש כמטבח לכל דבר ועניין, לכן חשוב לתכנן אותו בקפידה ובהתאמה להרגלי הבישול והאירוח של המשפחה. את המטבח מומלץ לתכנן עם חיפוי מיקרוטופינג בטונדה, אפשר לתכנן מטבח חיצוני לחצר בכל גודל, עיצוב וצורה, בשילוב חומרים נוספים כמו עץ, אלומיניום, זכוכית ונירוסטה.

מטבח לגינה הפרטית משדרג את עיצוב החצר, מעלה את שווי הנכס בצורה משמעותית ובעיקר מאפשר לדיירים לארח בנוחות, ליהנות מארוחות טעימות ומאיכות חיים גבוהה.

Exit mobile version