Site icon מקומון רמת גן

עיצוב הבית לתחושה נעימה

עיצוב חדר הילדים

עיצוב חדרי ילדים נעשה בהתאמה למין הילד, לגילו וגם להעדפות שלו ולתחומי העניין שלו. בין אם מדובר בילד בן כמה ימים או חודשים ובין עם מדובר בילד בוגר יותר בגן או בגילאי היסודי. חדרי הילדים הם החדרים בהם הילדים מבלים את זמנם, זהו המרחב  האישי שלהם והאזור הפרטי שלהם וחשוב לעצב את החדר כך שהוא ישרה אווירה נעימה ונוחה לילדים כחלק מעיצוב החדר, בוחרים לשלב בין החומרים השונים מהם הרהיטים מורכבים, צבעים שונים, פריטי נוי כמו וילונות, מנורות ועוד. גם צבע הקיר הוא נדבך בעיצוב החדר המשפיע על הנראות שלו. בשנים האחרונות עלתה הפופולריות של בחירת טפט לקיר ילדים כיון שניתן לבחור הדפסים שונים וגם לאור קלות ההדבקה שלו לקיר.

שיר דורס היא חברה המתמחה עיצוב של דלתות כניסה לבתים, משרדים, גנים, בתי ספר ועוד באמצעות טפט עמיד או מגנט ברמה גבוהה ואיכותית. החברה מעניקה שירות מותאם אישית, נעים ומקצועי לכל לקוח.

קרדיט: shir-doors.co.il

פרטיות חדר השינה

כל יום אנחנו פוקחים את העיניים בחדר השינה שלנו. אנחנו מתחילים את היום שלנו בחלל זה ומתארגנים לקראת היום החדש ובסופו של יום, אנחנו חוזרים אליו, מתנערים מכל מה שעבר עלינו במהלכו ונחים לקראת היום הבא. ידוע כי הסביבה שלנו משפיעה עלינו, ולכן עיצוב החדר צריך להיות כזה אשר יגרום לנו להרגיש בנוח, ישפיע לטובה על מצב הרוח שלנו, החשיבה שלנו ויתאים לאופי האישי שלנו. אחד הדברים הבולטים בכל חדר וכמובן גם בחדר השינה הם הקירות. הקירות הם החלקים הבסיסיים ביותר הקיימים בחללי הבית ולכן עיצובם יכול להשפיע רבות על התחושה הכללית. ידוע כי הסביבה שלנו כיון שהקירות בחדר מקיפים אותנו מכל כיוון חשוב להשקיע גם בעיצוב שלהם. הוספה של טפטים לקיר לחדר שינה היא דרך להכניס אל חדר השינה את העיצוב הרצוי, לאור האפשרויות השונות של הטפטים- צבעים, הדפסים של צורות וגם הדפסים של נופים, חיות, פרחים ועוד.

 

החלל המרכזי בבית

הסלון הוא בין החללים המרכזיים ביותר שניתן למצוא בבית. הסלון ממוקם לרוב בקרבת הכניסה לבית, כך שהוא בין החללים הראשונים שרואים כאשר נכנסים אל הבית. בנוסף, הסלון נחשב כמקום מנוחה ומקום בו נאספים דירי הבית לפעילויות שונות כמו צפייה משותפת בטלוויזיה, משחקים משותפים, קפה של שבת בבוקר וגם מיועד לאירוח חברים, מכרים ומשפחה. טפטים לקיר סלון יכולים להשתלב בהתאם לשימוש של הסלון ולשאר הרהיטים בחלל. את הטפטים ניתן להדביק בקלות רבה לקיר ולבצע החלפה קלה שלהם במידה והעיצוב משתנה.

שיר דורס היא חברה המתמחה בעיצוב של דלתות כניסה בהתאמה אישית לבתים, דירות, דני ילדים ובתי ספר וגם עשקים ומשרדים, באמצעות טפטים או מגנטים לעיצוב  עכשווי ומעוצב.  החברה מספקת שירות מותאם אישית ומציעה מחירים נוחים.

Exit mobile version