Site icon מקומון רמת גן

עושים סדר ברמת גן: חניות ייעודיות לקורקינטים סומנו ברחבי העיר

השבוע סומנו ברחבי רמת גן 36 מלבני חניה ייעודיים לקורקינטים השיתופיים של החברות השונות. הקורקינטים שמהווים ברכה לעיר ולתחבורה השיתופית, הופכים למטרד כל עוד אין הסדרה- נזרקים וחוסמים מדרכות, פוגעים באנשים ויוצרים נזק רב.

כחלק ממהלך האסדרה של קורקינטים שיתופיים ברחבי העיר, סומנו  ברחבי רמת גן מלבני חנייה המיועדים לקורקינטים. במסגרת הליך האסדרה, רוכבים אשר רוצים לסיים את חנייתם במקומות מסוימים בעיר, לא יוכלו לעשות זאת מלבד במקומות החניה המסומנים.
מקומות חניית הקורקינטים סומנו באופן ברור ובולט שלא מפריע לתנועת הולכי הרגל ומבטיח את התנועה השוטפת בעיר ולא מהווה עבורם מטרד.

המהלך נועד כדי לאפשר חניה מסודרת לכלי הרכב השיתופיים מבלי שאותם כלי רכב  יושארו על המדרכות בצורה לא אחראית על ידי הרוכבים באופן שגורם למפגע אשר חוסם את המדרכות ופוגע בהולכי הרגל.

כיום סומנו 36 מתוך 92 חניות, בכדי לתת פריסה עירונית לשימוש נכון ויעיל בקורקינטים השיתופים. המטרה היא שהרוכבים יהנו מתחבורה זולה, מיידית, זמינה וחשמלית, וזאת מבלי לפגוע בתנועת שאר הולכי הרגל ביניהם קשישים, נכים מרותקי לכיסא גלגלים והורים עם עגלות ילדים, אשר יוכלו ללכת בביטחון וללא שום הפרעה ברחבי העיר.

תמונה: דוברות עיריית רמת גן

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "פרויקט זה הוא חשוב במינו, עבורנו ועבור כל תושבי העיר. עד לרגע זה סומנו 36 מלבני חניה בצפון ומרכז רמת גן ובהמשך הפריסה תושלם במקומות נוספים.

עם השלמת הסימונים וההסדרה בכוונתי להקשיח את מדיניות האכיפה כנגד חברות אשר רוכביהן חונים שלא בהתאם לסימון וחנייתם מפריעה להולכי הרגל.

נמשיך לשפר את איכות החיים בעיר לטובת כולם תוך חתירה למציאת ויצירת האיזונים הנכונים לטובת כל התושבים, העובדים והמבקרים בעיר."

 

 

 

Exit mobile version