Site icon מקומון רמת גן

עונת החתונות בפתח, חשבתם על הסעות לאורחים?

הקיץ כבר כאן ועונת החתונות ממש בפתח או אפילו כבר החלה. יותר אנשים מתחתנים בקיץ בשל תנאי מזג האוויר והעובדה שיותר אנשים מכוונים את החופשות והזמינות שלהם לימים אלה במהלך השנה, יותר אנשים יכולים להגיע אל האירוע כי מזג האוויר בחוץ נעים יותר לנסיעות ובאופן כללי יש מקומות רבים יותר שאפשר לקיים בהם את האירוע, כולל אולמות/גני אירועים עם גג או מתחם פתוח, מתחמים בטבע שאפשר לערוך בהם חתונה מרהיבה ועוד. 

אחת הבעיות הגדולות של האורחים היא ההגעה לאירוע שלכם:

כאשר אנו חושבים על מקום לחתונה שלכם אנו רוצים לקחת בחשבון שהמקום יתאים גם לאורחים שלנו. בסופו של דבר אנו צריכים לדאוג שהאירוע ייערך במקום שיהיה קל ונוח להגיע אליו, שיהיו חניות ושיהיו לאורחים שלנו איך להגיע. זה התירוץ מספר אחד של אורחים שלא מגיעים – המקום רחוק להם, אין להם אפשרות כלכלית להגיע, יש תקלה ברכב וכו'. לעתים זה באמת נכון ומקשה עליהם את ההגעה ולעתים הם פשוט לא רואים את הצורך להוציא רכב ולבזבז כסף רב על דלק, לשבור את הראש בחיפוש חניה באזור שהם לא מכירים והכול בשביל יציאה לאירוע. אז נכון שהחברים הקרובים והמשפחה לא יחמיצו את האירוע שלכם אולם אם אתם רוצים שיותר אנשים יגיעו כדאי לדאוג להסעה לאירוע שלכם, אפילו השכרת מידיבוס יכולה להספיק ברוב המקרים.

האם לשכור שירותי הסעות לאורחים שלנו?

כדי להשכיר שירותי הסעות לאורחים שלכם תצטרכו לדבר עם חברת הסעות עם כלי רכב מתאימים לצרכים שלכם ונהג צמוד שייקח ויחזיר את האורחים לפני ואחרי האירוע בנקודות העצירה שתסכמו עם חברת ההסעות. השכרת השירות תתרום לשביעות רצונם של האורחים שלכם ותקל על אפשרויות ההגעה שלהם לאירוע כמובן.

איך לבחור חברת הסעות מתאימה?

חברת הסעות במרכז יכולה להתאים ברוב המקרים כיוון שהיא תוכל לספק לכם שירותי הסעות גם במרכז וגם באזורים נוספים ברחבי הארץ. לעתים רבות אירוע המתקיים במרכז כיוון שיש לו אורחים מכל רחבי הארץ ולכן במקרה כזה חברה מהמרכז תתאים. כמו כן צריך לוודא האם צריך להוציא יותר מכלי רכב אחד לכיוונים שונים לכבוד האירוע, כמה זה עשוי לעלות לכם והאם מדובר בכלי רכב חדשים, בטיחותיים ומטופלים היטב.

Exit mobile version