Site icon מקומון רמת גן

עומדים לקנות דירה? אל תיגשו לעניין ללא ליווי עורך דין

קרדיט - Canva

היום לא קל להגיע למצב כלכלי המאפשר קניית דירה. הקונה משקיע בחלק גדול מהמקרים את מיטב כספו. מעבר לכך, קניית דירה היא עניין מורכב לא רק בשל הערך הכספי אלא גם בשל ענייני בירוקרטיה והתמודדות מול הרשויות. עורך דין מקרקעין בקריות או לפי אזור רכישת הדירה ילווה אתכם בכל שלבי התהליך, החל מהבדיקות הראשונות שחשוב לבצע לפני שמתקדמים בעסקה כמו בדיקת בעלות, אזהרות או עיקולים שנעשים מול רשות מקרקעי ישראל ובדיקת חריגות בניה ברשות המקומית, דרך בדיקת חוזה המכר לפרטים וניהול מו"מ על התנאים ועד מעורבות לאחר החתימה ובדיקה שדברים מתנהלים כפי שנקבע בחוזה.

הצד המשפטי של פרויקטים להתחדשות עירונית

בערים רבות ישנם היום פרויקטים של התחדשות עירונית, בין אם תמ"א 38 ובין אם פינוי בינוי. פרויקט כזה הוא מורכב ודורש תיאום בין הדיירים לבין עצמם, בין הדיירים ליזם וגם מל הרשות המקומית. אחד האזורים בצפון בהם ישנם לא מעט פרויקטים כאלה הוא הקריות. חיפוש עורך דין מקרקעין בקריות אשר מתמחה בתחום התחדשות עירונית הוא חשוב מאוד עבור הדיירים. עורך הדין ינהל את נושא החתימות לאישור יציאה לפרויקט וטיפול בדיירים סרבנים. הוא ידאג לחוזה הוגן בין הדיירים ליזם תוך קביעת התנאים השונים בהם יתבצע הפרויקט. אם זה פינוי בינוי, הוא ידאג לעיגון עניין הדיור החלופי עד סיום הפרויקט ויעמוד לצד הדיירים בכל בעיה שצצה והפרה של התנאים. הוא גם יחבר בין הדיירים לרשות המקומית אם נדרש.

נכתבה תגובה פוגענית על פוסט שלכם? יש מה לעשות

היום, בעידן הרשתות החברתיות והחיים השלמים המתנהלים באינטרנט לא מפתיע שעלה הצורך בתחום משפטי שיתמחה בכל הקשור בהתנהלות ברשתות, בין אם זכויות יוצרים או לשון הרע באינטרנט. גם תגובה על פוסט שפרסמתם שיש בה פוגענות והוצאת לשון הרע יכולה היום להיות מטופלת מבחינה משפטית. דיני לשון הרע הם חוקים הנוגעים בעניין וקובעים מתי אמירה כזאת או אחרת ברשתות ובכלל, נחשבת כבר חציית גבול מן הזכות לחופש הביטוי אלא יש בה פגיעה אמיתית לא רק ברגשותיו של אדם אלא הדבר יכול כבר להסב לו נזק אמיתי. אם אתם חשים שתגובה או פוסט בו אתם מוזכרים יש בהם לשון הרע, פנו לעורך דין המתמחה בתחום.

עו"ד חגי אורגד הוא עו"ד ונוטריון בעל ניסיון רב במגוון תחומים כמו דיני מקרקעין, ירושות, דיני מסחר וגם כל הקשור ללשון הרע באינטרנט ובכלל. מוזמנים ליצור קשר.

Exit mobile version