Site icon מקומון רמת גן

עו"ד לעינייני עבודה – למצות את זכויותיך

credit: canva.com

להיות בטוח שרצונותיך יכובדו

ללא ספק אף לא איש אחד אוהב לחשוב על סוף חייו, בין אם כתוצאה מזקנה, או לחילופין פגיעה או מחלה קשה, אך בסופו של יום מדובר במצב בלתי נמנע אשר למרות חוסר הנעימות חשוב לתכנן אותו. אחת מהדאגות המשמעותיות אשר מדירה שינה מעיניהם של רבים, היא חלוקת הרכוש והממון שלהם לאחר מותם ליורשיהם. על מנת להיות בטוחים כי העיזבון שלכם יחולק כראות עיניכם ליורשים שאתם בוחרים, בין אם הם היורשים הטבעיים ובין אם לאו, עליכם לנסח צוואה מסודרת בעזרתו של עו"ד צוואות. עורך דין מומחה לענייני צוואות יוכל לסייע לכם בניסוח הצוואה בהתאם ללשון החוק, כמו גם יוסיף אסמכתא על צלילות דעתכם כך שלא ניתן יהיה להתנגד לצוואה בעילה זו.

למצות את זכויותיך

רוב האנשים במעגל העבודה נתקלו לא פעם ולא פעמיים בהפרת זכויותיו של אדם בעבודה, בין אם מדובר על זכויותיהם שלהם ובין אם מדובר על זכויותיהם של חבריהם לעבודה. בין אם מדובר על הליך פיטורין שלא כדין, הלנת שכר חוזרת ונשנית, הפרת זכויותיה של אישה בהריון או בטיפולי פוריות או אפילו אפליה והתעמרות, דעו כי אתם יכולים להילחם על זכויותיכם ואף לקבל פיצוי הולם בעבור הפרת הזכויות. בכל הנוגע אל דיני עבודה עורך דין מומחה יוכל לסייע לכם למצות את זכויותיכם, לקבל את הפיצוי ההולם שמגיע לכם, כמו גם למצות את הדין עם המעסיקים אשר מפרים את הזכויות.

לעמוד בלשון החוק

כאמור, ניתן להיתקל פעמים רבות בהפרת זכויות במקום עבודה, אך לא תמיד מדובר בהפרת זכויות שלא בתום לב- פעמים רבות המעסיק איננו מכיר את לשון החוק, ולא בכוונה הוא מפר את זכויותיו של עובד זה או אחר וחושף את עצמו לתביעה. לכן, גם מעסיקים רבים בוחרים להתייעץ עם עו"ד לענייני עבודה על מנת לוודא כי הם עומדים בלשון החוק ולא מפרים את זכויות עובדיהם. עורך הדין יוכל להסביר לבעל העסק את הזכויות והחובות של עובדיו, כיצד ניתן לפטר עובדים כדין, מה הן זכויותיה של אישה בהריון או נמצאת במהלכם של טיפולי פוריות ועוד. משרד עורכי הדין שפירא בוטרמן הוא משרד עורכי דין מקצועי ומיומן, אשר מתמחה בדיני עבודה, צוות, דיני רשויות מקומיות ועוד. מעסיקים? בעלי עסקים? עובדים שזכויותיכם הופרו? מעוניינים בייעוץ משפטי ראשוני ומקצועי? פנו אלינו דרך אתר הבית או בטלפון 0503121991 ונשמח לעמוד לשירותכם.

Exit mobile version