Site icon מקומון רמת גן

עוברים את ימי ההסגר בכיף עם אוכל איכותי

בימים שבהם מספר חולי הקורונה הולך ועולה והגבלות התנועה של הממשלה רק הולכות ומתהדקות, לא פעם אנו מהרהרים בימים הטובים שבהם יכולנו לצאת החוצה, לשבת בשמש ולאכול בגט עם שניצל. ובכן, החלום הזה אינו רחוק מהמציאות. בשיחת טלפון אחת תוכלו להזמין מנת שניצל מפנקת. שירותי משלוחי אוכל ברמת גן והסביבה הם כל מה שאתם צריכים כדי להפוך את היום שלכם לטוב בהרבה.

מזמינים אוכל מפנק מבלי לצאת את פתח הבית

כשכל עיטוש או שיעול מעורר בכם אי נוחות, כשאתם דבוקים לאתר החדשות 24 שעות ביממה כדי לדלות כמה שיותר מידע ולהתעדכן במצב, אוכל מנחם וביתי יכול להציל את המצב. אוכל ביתי משלוחים הוא פתרון מנחם ומשביע שיחזיר לכם את החיוך לפנים. הכירו את שניצל קומפני – משלוחי אוכל המציעה ליושבים בבית מגוון רחב של ממנות טעימות.

אז כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור בין פרגית עסיסית, שניצל או חזה עוף לבית תוספות טעימות כמו אורז, צ'יפס או פירה בטטה, לצד מגוון רחב של רטבים וסלטים. משלוח אוכל לביתכם יעלה לכם את מצב הרוח ויפטור אתכם מהצורך לחשוב מה להכין לאכול הפעם.

משלוחי אוכל עד הבית – האם זה בטוח?

לאור הנחיות ההיגיינה הרבות ובקבוקוני האלכוג'ל שעמם אנו נאלצים להסתובב כל הזמן, עולה השאלה האם בטוח להזמין משלוח מבחוץ. ובכן, אחד הדברים שלו דואגים במיוחד בשניצל קומפני – משלוחי אוכל הוא שמירה על היגיינה. את האוכל האיכותי, המזין והבריא מכינים אנשי מקצוע מנוסים המקפידים על כל הכללים של משרד הבריאות. כמו כן, יש לזכור שמאכלים שנאפו או טוגנו בטמפרטורות גבוהות, דוגמת חזה עוף או צ'יפס, נחשבים לבטוחים יותר, שכן חיידק הקורונה אינו שורד בטמפרטורות אלה.

שניצל קומפני. צילום: יח"צ

מעבר לכך, אם אתם רוצים להיות בטוחים יותר, הקפידו על ההנחיות גם כאשר המשלוח מגיע לפתח ביתכם. סכמו עם השליח על זמן הגעה ובקשו ממנו להניח את המנות בפתח הבית, על מנת להימנע מלבוא עמו במגע. גם כאשר אתם פותחים את הדלת כדי לקחת את המשלוח, חשוב להשתמש בכפפות ידיים. נוסף על כך, יש לחטא את האריזה ולהיפטר ממנה בהקדם האפשרי. ולבסוף, לפני שאתם ניגשים לאכול, שיטפו היטב את הידיים וחטאו אותם במנה נוספץ של אלכוג'ל, רק ליתר ביטחון.

משלוח ישמח לב אדם

בצל הקורונה ובעקבות הצורך לשמור על כל כללי ההיגיינה ולהימנע עד כמה שאפשר מיציאה החוצה, מגיע לכם ליהנות מאוכל ביתי ומזין. אז אם נתקעתם בבידוד ואתם כבר לא יכולים לראות עוד קופסת שימורים של תירס, או אם אתם רוצים להפתיע את כל המשפחה בארוחה מפנקת, אוכל ביתי משלוחים הוא כל מה שאתם צריכים. בתקופה מורכבת של חוסר ודאות, כאשר הילדים משתגעים בבית ואולי גם הזוגיות שלכם עומדת במבחן, אפשר לתבל את ארוחת הצהריים או הערב שלכם בשניצל מפנק. בימים אלה, אוכל טוב הוא כל מה שאתם צריכים כדי להתנחם מעט ולהיזכר בימי החופש הטובים שעוד יבואו בקרוב.

מגיע לכם ליהנות מאוכל ביתי ומזין. צילום: יח"צ

משלוח עד הבית ושירות מעל ומעבר

שניצל קומפני סניף ב.ס.ר. מציע לכם משלוחי אוכל ברמת גן והסביבה עד פתח הבית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, להתבונן בתפריט ולבחור את המנה שאתם רוצים. האם בא לכם חזה עוף בבגט או בפיתה? או שאולי החלטתם בכלל ללכת על חמגשית מפנקת בכל טוב?

בחרתם את המנה שלכם? אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 052-9125184. הצוות האדיב והמקצועי יקבל את ההזמנה שלכם והשליח כבר ייצא בדרכו אליכם, לפני שהמנה שלכם תספיק להתקרר.

 

שניצל קומפני

דוד בן גוריון 1, רמת גן, 5120149

טלפון: 052-912-5184

schnitzelcompany-bsr.co.il

 

Exit mobile version