Site icon מקומון רמת גן

נעים להכיר: עדן בן סימון – המנכ"ל של אייביטק

עדן בן סימון, בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים אותו סיים בהצטיינות. עדן בוגר יחידת ממר"מ בצהל, ומוביל את חברת אייביטק, הפועלת בשווקים בינלאומיים ומספקת שירותי פיתוח אפליקציות ופרויקטי IoT.

מה עושה המנכ"ל של אייביטק?

תפקיד מנכ"ל הוא תפקיד שקשה להשיג ואפילו יותר קשה להחזיק בו. הוא נרכש בזכות יכולות יוצאות דופן ועבודה קשה והוא מצריך התמדה ייחודית, עמידה בלחצים גדולים, חזון ויכולת חשיבה מחוץ לקופסא.

עדן בן סימון מוביל את חברת אייביטק בהצלחה מיום הקמתה, בזכות ניסיון עשיר, מוטיבציה יוצאת דופן ורקע מקצועי שמכבד גם מנכ"ל ותיק בעמק הסיליקון.

תפקיד המנכ"ל כולל לא מעט אתגרים, הכוללים הצבת יעדים לחברה, בניית חזון שמוביל את פעילות החברה, לצד ניהול שוטף של הצוות, גיוס מימון ואחריות מלאה על הצלחות וכשלונות.

תכנון אסטרטגי, קביעת סטנדרט גבוה של שירות ותכנון אסטרטגיית שיווק לגישתו של המנכ"ל שלנו, הם הקווים המנחים שלנו להצלחה של החברה.

צילום באדיבות: ivtech.co.il
מסלול ידוע מראש לתפקיד מנכ"ל

בן סימון פועל בתחום הטכנולוגי מגיל צעיר מאוד. הוא עוסק בפיתוח אפליקציות עוד לפני שירותו הצבאי, אותו העביר בממר"מ כשהוא ממשיך לצבור שם ידע וניסיון ייחודיים, המשמשים אותו גם היום בתפקידו כמנכ"ל החברה.

תואר ראשי במדעי המחשב ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים, לצד הובלה איכותית של חברת הייטק צעירה למסלול מהיר להצלחה, הביאו אותו לקבל גם מקום ברשימת הצעירים המצליחים של מאקו בגיל 24.

סגנון העבודה בחברת אייביטק

אנחנו מספקים כיום שירותי פיתוח אפליקציות, לצד פיתוח פרויקטי IoT  – שירותים המצריכים ידע מקצועי, ניסיון, כישרון וידע רב, אך המנכ"ל שלנו מקפיד ליישם את כל העקרונות החשובים הללו, בלי לוותר על רוח יצירתית, הנאה והקפדה על עבודת צוות חיובית.

נראה כי חברות רבות ברחבי העולם מסכימות עם הגישה הזו ונהנות ממנה, כאשר הן בוחרות לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת אייביטק, וליהנות משירות פיתוח מוצרים טכנולוגיים מתקדמים.

Exit mobile version