Site icon מקומון רמת גן

עגלת תינוק מומלצת מגיל לידה

עגלה מומלצת מגיל לידה

happy parents sitting on bench near baby carriage in park

עגלת Sportline היא בחירה מצוינת להורים שרוצים להיות מסוגלים לצאת לטיולים ארוכים עם תינוקם. יש לו סל אחסון גדול שיכול להתאים לכל הדברים החיוניים שלך, כגון חיתולים ומגבונים. המושב גם הוא הפיך וניתן לכוון אותו לשלושה מצבים שונים.

עגלת Cybex Mios מאוד פופולרית בקרב ההורים מכיוון שהיא מתקפלת בקלות וקל משקל מאוד. יש לו חופה גדולה, המעניקה הגנה מעולה מפני השמש או הגשם, וכידון מתכוונן לדחיפה קלה.

שתי העגלות הללו זוכות לדירוג גבוה על ידי ההורים ומציעות תמורה מצוינת לכסף. שניהם מתאימים מלידה, כך שאתה לא צריך לדאוג לקנות אחד חדש כשהתינוק שלך יגדל מהשני.

עגלת Sportline מומלצת לתינוקות מגיל לידה מכיוון שיש לה מושב שכיבה וקלה לדחיפה

עגלת Sportline היא אופציה טובה עבור הורים לתינוקות שזה עתה נולדו מכיוון שיש לה מושב שכיבה, מה שאומר שהתינוק יכול לישון תוך כדי דחיפה. עגלת Cybex Mios מומלצת גם לתינוקות שזה עתה נולדו בגלל גודלה הקומפקטי ועיצובה קל המשקל, המקל על הניווט במקומות צרים.

עגלת Sportline מומלצת מלידה ומעלה. הוא כולל מושב שכיבה עם רתמת חמש נקודות, משענת רגליים מתכווננת וחופה הניתנת להרחבה. לעגלת Cybex Mios יש גם מושב שכיבה עם רתמת חמש נקודות, אך אין לה משענת רגל או חופה.

עגלת Sportline מומלצת מלידה מכיוון שהיא כוללת תכונות שהופכות אותה לבטוחה לשימוש תינוקות. יש לו מושב שכיבה עם רתמה בעלת חמש נקודות, מה שמקשה על תינוקות לצאת מהמעצורים. משענת הרגליים מתכווננת גם כך שתינוקות יוכלו להיות נוחים במושב כשהם גדלים וגבוהים, בעודם מרותקים לכיסא עם רתמות חמש הנקודות שלהם.

עגלות תינוק מספקים מקום בטוח ונוח לתינוקות לרכוב בו בזמן שההורים נמצאים בחוץ

להורים יש אפשרויות רבות ושונות בכל הנוגע לבחירת עגלת התינוק המתאימה: הם יכולים ללכת עם עגלה מסורתית, עגלת ריצה או מערכת נסיעות הכוללת כיסא בטיחות לתינוק. אבל יש עוד אפשרות אחת שהורים אולי לא מודעים לה: עגלת Cybex Mios, שמומלצת מלידה.

עגלת Mios עוצבה מלידה תוך התחשבות בצרכי התינוקות ונבדקה על ידי מומחים לטיפול בילדים. ה- Mios מאפשר גישה נוחה לילד ויש לו תכונות כמו משענת רגליים מתכווננת, גב מושב נשען ותמיכת ראש ניתנת להסרה.

Exit mobile version