Site icon מקומון רמת גן

עבירות תעבורה – ככה תתנהלו נכון לשמירה על הרישיון לאורך זמן

הרבה לא יודעים, לא מעט שוכחים, וכמעט כולנו אומרים: "אה…יהיה בסדר, מעכשיו אני נוהג בזהירות ומציית לכללים" עוברת תקופה, נניח שנה, אתם עוברים עבירה שמבחינתכם זניחה, אבל מסתבר שצברתם מספר נקודות רב וכעת תאלצו לעבור טסט מחדש, תאוריה, להיבדק רפואית ואפילו רישיון הנהיגה שלכם בסכנת שלילה. לכן כדאי לכם להכיר ולהבין את שיטת הדירוג של עבירות התעבורה ולהתנהל נכון לשמירה על הרישיון לאורך זמן.

איך להתנהל נכון כדי לשמור על הרישיון?

אתם בסך הכל צריכים לדעת שני דברים, כמות הנקודות בגינה תענשו בחומרה ובמקביל זמן תיעוד הרישום.

מה צריך לעשות ?

הבחירה כעת בידיים שלכם, אם יש לכם נקודות, בדקו כמה, כך תדעו כיצד להתנהל בפעם הבאה שתחשבו לבצע עבירת תנועה, ייתכן שנקודות בודדות מפרידות ביניכם לבין שלילה, טסט, תאוריה ובדיקות רפואיות, אלו הם התיקונים, אותם תצטרכו לבצע אם הגעתם לכמות הנקודות הקובעה בחוק.

יכול להיות, שאם תשמרו על עצמכם ולא תבצעו עבירה בתקופה הקרובה תוכלו לנקות מספר נקודות עצום ביחס לענישה ולתיקונים שתצטרכו לעבור, לא חבל?

איך לנקות נקודות תעבורה?

אם בכל זאת, ביצעתם עבירת תעבורה, אתם יכולים בצורה פשוטה ונוחה לפנות לעורך דין תעבורה מומלץ לחצו על הקישור והתייעצו עם עורך דין מומחה לדיני תעבורה ממשרד Traffic Lawyer , המשרד הוקם עבורכם ולמענכם ושמירה על זכויותיכם.

לקוחות רבים אשר פונים לייעוץ מקצועי אצל עורך דין לדיני תעבורה, מגלים לא פעם שהם פשוט ניצלו בנס שפנו בנקודת הזמן בה הם פנו.

למה הכוונה, לקוחות שפנו אלינו קיבלו מידע רב ושימושי, הם הבינו מה עליהם לעשות וכיצד לפעול על מנת לנקות את נקודות התעבורה שנצברו להם, במהירות וביעילות.

יש נקודות שעדיף להוריד

במקרה של דיני תעבורה , ישנם לא מעט חוקים, כללים, שיטות דירוג וטכניקות מחיקת רישום נקודות ועבירות, חמורות ורבות ככל שיהיו.

משרד עורך דין לדיני תעבורה Traffic Lawyer, בעל קשרים, שיטות, אסטרטגיות וטכניקות ייחודיות השמורות למשרד בלבד. לקוחות הפונים לייעוץ מול Traffic Lawyer מוצאים ב-100% מהמקרים פתרון ומענה אדיב, מקצועי והוגן.

אתם לא במגרש משחקים צוברים נקודות, אתם במגרש האמיתי והמסוכן ביותר, אל תהיו שאננים ותטפלו בעניינים מסוג זה כמו שצריך.

עבדתם ושילמתם ביוקר כדי להשיג את רישיון הנהיגה שלכם, חסכתם כדי לקנות רכב, אתם תלויים בו כדי להגיע ממקום למקום, רק התסבוכת של ביטול הביטוחים והתיקונים שידרשו מכם, זה כבר לא שווה את זה.

תמחקו כל נקודה שרק אפשר – לעורך דין תעבורה מומלץ לחצו כאן ומיד תקבלו מענה מקצועי, אמין ומשתלם.

Exit mobile version