Site icon מקומון רמת גן

ספקי כוח לאוטומציה

ספקי כוח אמינים ואיכותיים המתאימים לאוטומציה תעשייתית חייבים לעמוד בכל התקנים המחמירים והנדרשים בתעשייה. לכן, מעבר להספקת הכוח הספק חייב להתאים בגודל ובמאפייניו הייחודיים לדרישת הלקוח ולמאפייני האוטומציה התעשייתית. בדרך כלל, הספקים המיועדים ומתאימים לאוטומציה ולמערכת בקרה הם קומפקטיים בגודלם, אלו ספקים אמינים ועמידים במיוחד כיוון שעליהם לפעול בצורה תקינה וללא בעיות גם בתנאי סביבה קשים, לרבות טמפרטורה קיצונית או לחת גבוה, והם חייבים להיות גם קלים להתקנה ולעבוד במשך זמן רב ללא תקלות ובעיות.

כדאי לדעת כי ניתן לרכוש מגוון דגמים של ספקי כוח המיועד לאוטומציה תעשייתית, יש אפשרות לרכוש מוצר מדף שמאפייניו ידועים מראש, אפשרות נוספת היא לנסח מפרט טכני מפורט ומדויק וחברה המתמחה בייצור ספקים וממירי כוח תייצר את הספק עבורכם על פי דרישה.

ספקים נבחרים ומומלצים

אם אתם מחפשים ספק כוח לאוטומציה הגעתם למקום הנכון. לפניכם רשימה של ספקים נבחרים המתאימים למערכות בקרה ואוטומציה בכל ענפי התעשייה ולמגוון יישומים ואפליקציות. הספקים הנבחרים הם:

ספקי כוח לאוטומציה ולתעשייה כדאי להזמין רק מחברת טידיקיי למבדא ישראל (TDK Lambda). החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק ספקי כוח וממירי מתח למגוון פתרונות ושימושים. לחברה יש מפעל מודרני וחדשני בכרמיאל, אפשר לייצר עבורכם את ספקי הכוח לאוטומציה על פי מפרט טכני ובהתאמה מושלמת למערכת האוטומציה ולמכשור התעשייתי שלכם.

Exit mobile version