Site icon מקומון רמת גן

סכנה ברורה ומיידית בציר ז'בוטינסקי

רכבים הנעמדים על מדרכות באין מפריע ומחלק דוחות, מאלצים מידי יום הולכי רגל, הצועדים בציר ז'בוטינסקי, באזור רחוב ביאליק, לכיוון ת"א, בעקיפה מסוכנת דרך נתיב התחבורה הציבורית הפעיל, אולם, את גורמי האכיפה המציאות לא מטרידה והם מגלגלים את האחריות מצד אחד למשנהו.

 

צילום: באדיבות רגב זרקה

מאז החלו עבודות בנייתה של תחנת הרכבת הקלה ברחוב ביאליק, הסמוך לציר התנועה הראשי ז'בוטינסקי, נאלצים דיירי הרחובות הסמוכים אל הציר, זוהר, תלפיות וביאליק וכן יתר באי החנויות שבציר התנועה להחנות את רכבם הרחק מביתם ומוקד עצירתם בשל המחוסר בחניות, שהופקעו לטובת נתיב תחבורה ציבורית הפועל במקום.  חלק מהנהגים עושים דין לעצמם בתקופה האחרונה ועוצרים את רכביהם על המדרכה, מציאות המאלצת את הולכי הרגל לרדת אל הכביש ובכך להסתכן בתאונה.

לדברי תושבי הרחוב, המציאות בה כל יום נדרש מהם סיכון אישי אם ברצותם לילך על המדרכה לצד ציר התנועה הראשי, היא בלתי נסבלת, "מדובר על ציר תנועה בו נוסעים אוטובוסים, חוסר תשומת לב לשנייה ואתה יכול להידרס", ציין בזעם אחד התושבים למקומונט רמת גן .

ממשרדי חברת נת"ע, האחראית על פרוייקט הרכבת הקלה נמסר כי "נושא הפיקוח והאכיפה אינו חל על נת"ע אלא על המשטרה והפיקוח העירוני".

צילום: באדיבות רגב זרקה

 

ממשטרת ישראל נמסר:"מאז תחילת עבודות הרכבת הקלה, הוגברה האכיפה המשטרתית במקומות רבים כולל בנתיבי תחבורה ציבורית. מטרת הפעילות היא בראש ובראשונה הבטחת ביטחונם של משתמשי הדרך, זאת לצד הזרמת תנועה באופן מיטבי תוך שמירה על מרקם חיים תקין ככל שניתן. משטרת ישראל תמשיך לבצע אכיפה בלתי מתפשרת של עבירות תנועה מסכנות חיים בכל מקום ובפרט ככל שהדבר נוגע לעבודות הרכבת הקלה".  

מדוברות עיריית רמת גן נמסר כי:"עיריית רמת-גן קיבלה דיווחים בנושא ופועלת עם משטרת ישראל ונת"ע לפתרון הנושא. במקביל, נערכת העירייה להגברת האכיפה כנגד  החונים תוך הפרעה להולכי הרגל".

 

Exit mobile version