Site icon מקומון רמת גן

סיוע של עו״ד בהוצאת דרכון רומני

החוק הרומני מאפשר לאנשים שנולדו ברומניה לקבל אזרחות או להחזיר לעצמם אזרחות שאבדה. זאת ועוד, גם צאצאים של אזרחים רומניים לשעבר רשאים לפי החוק לקבל אזרחות אבל בתנאים ספציפיים מורכבים ומאתגרים. לכן, אם אתם רוצים להשיג דרכון רומני, שיאפשר לכם לזכות גם בדרכון של האיחוד האירופי, עדיף לצאת לדרך בליווי עורך דין מומחה בתחום.

איך יעזור לי עו״ד?

עורכי דין המתמחים בהשגת אזרחות רומנית לישראלים, יעניקו לכם ייעוץ בנושא ההגירה לרומניה ויעזרו לכם להכין את כל המסמכים הנדרשים להגשה למשרד המשפטים הרומני, ובעת הצורך אף לשחזר מסמכים שחסרים לכם.

לשם הוצאת דרכון רומני יהיה עליכם לספק מספר מסמכים, כגון:

חוק האזרחות הרומני תוקן ל׳רומנים אתניים׳ המתגוררים במדינות אחרות. המונח ׳רומנים אתניים׳ מתייחס לאזרחים שבני משפחתם (סבא או סבתא), נולדו או חיו ברומניה בין השנים 1940-1918.

עורך דין מומחה בענייני אזרחות רומנית, יסייע לכם בהכנת כל המסמכים הנדרשים ויזרז את תהליך קבלת האזרחות הרומנית, כך שתימשך אפילו פחות משנה.

בזכות שירותיו של עורך הדין המומחה, לא תצטרכו לרכוש ידע מעמיק בשפה הרומנית. כל שיהיה עליכם לעשות זה ללמוד את הטקסט של ׳שבועת הנאמנות למדינת רומניה׳ ולהכין את המסמכים הנחוצים להליך קבלת הדרכון.

קרדיט: Pixabay

מהם השלבים לקבלת אזרחות רומנית?

כשאתם נעזרים בעורך דין:

מחפשים משרד עורכי דין בחיפה?

אצלנו, במשרד עורכי דין בחיפה אפרים גלסברג, צוות של אנשי מקצוע שעוסקים כבר יותר מעשור בהליכים הקשורים להשגת אזרחות רומנית, לרבות ליוצאי מולדובה ואוקראינה. המשרד שלנו גם מקיים קשרי גומלין עם משרדי עורכי דין ברחבי רומניה, כך שאנחנו מעודכנים באופן שוטף בכל שינוי שחל בחוק הרומני וקשור לקבלת אזרחות ודרכון רומני. אנחנו שמחים להציע לכם שירות מקצועי עד לקבלת התוצאות המקוות, עם יחס אישי, שקיפות וסודיות מלאה.

Exit mobile version