Site icon מקומון רמת גן

סיוע במימוש זכויות רפואיות

הרבה אנשים זכאים לקבל כספים מהמדינה, מהביטוחים ואף מגופים רפואיים. עם זאת, אנשים אינם תמיד מודעים לאופציות שעומדות מולם, או גרוע מכך, מודעים להיתכנות אך התייאשו מהר מדי, וזאת כי פנייה שהעלתה תשובה שלילית גרמה להם לחוש כבורג קטן מול מערכת משומנת, ועל כן טוב לדעת שיש גופים שמסייעים לממש זכויות כספיות ומלווים את כל התהליך – משלב הגשת המסמכים, דרך שלב הגשת הערעורים והלאה.

ללא תמורה

לצד גופים מסחריים שמסייעים לממש זכויות רפואיות, יש להכיר חלופות נוספות. כך למשל אם מעדיפים יחס אישי לצד בקיאות משפטית מוכחת, הרי שניתן לפנות אל עו"ד ייעודי. סיוע עו"ד רשלנות רפואית עשוי להוות בחירה מבטיחה, וזאת כי עו"ד שמגיע מהתחום מכיר שלל תקדימים, רופאים יועצים ובאופן כללי מלווה את סך התהליך באופן מקצועי. כמו כן, טוב לדעת שיש טוב טהור בעולם – בין היתר גם אפשרי ליהנות מעזרה שאינה מבקשת תשלום בתמורה, אלא הרצון לתרום לקהילה ולהשיג צדק מניעים אינספור גופים. כך למשל משרד עורכי דין "אלמוג שפירא" מעניק סיוע משפטי לקהילות נזקקות ואף מסייע בקביעות למבחר עמותות.

צילום: pixabay

כוונה לחוד ומציאות לחוד

רגע לפני שפונים לקבל עזרה, חשוב להבין כיצד המערכת מתנהלת ועל כן נחדד שבמדינת ישראל קיימת רשת ביטחון עבור אנשים חולים, אנשים שנפגעו בתאונה וכדומה, ולו מטעם רשות המיסים וביטוח לאומי, כאשר בין היתר רבים בוחרים לעשות ביטוחים פרטיים. עם זאת, לצד ההשקעה הכספית בביטוחים הפרטיים ולמרות הכוונה הטובה מטעם המדינה, עדיין לא פעם יש צורך להפשיל שרוולים על מנת לקבל את המגיע, כשבין היתר יש למלא שלל מסמכים ולהתנהל מול מערכת בירוקרטית בעלת עור עבה. עובדה זו הובילה לתולדה של חברות ייעודיות לטובת מימוש הזכויות, וכאמור חלק מהחברות מיוחסות למשרדי עורכי דין שמתמחים בתחומי תביעות נזיקין, תביעות ביטוח, תביעות סיעוד וכדומה.

בחירת גוף מסייע

בעת בחירה של גוף תומך במימוש הזכויות הרפואיות, יש לבחון מספר דברים. כך למשל יש לבחון רקע תעסוקתי, ניסיון, תתי התמחויות, עלות ואפילו חיבור אישי. כיצד מוודאים כל זאת? מומלץ לבחון אם חלק מהמייצגים מכירים מקרוב את הוועדות הרפואיות, אם הגוף בעל ניסיון אישי במקרים דומים וכדומה. כמו כן, מבחינת תשלום, מוטב לדעת שהחברות השונות נוהגות לגבות תשלום רק אם הן עמדו במשימה, וזאת כי התשלום מורכב מאחוז מסוים מסך הפיצוי.

למה ניתן לצפות

כאשר פונים ליהנות מליווי מקצועי, אין לטעות שניתן להישאר בבית רגל על רגל, וזאת כי הנהלים קובעים שעל הלקוח להתנהל בעצמו מול הרשויות. עם זאת, הגוף המסייע כן מנווט את הספינה, משמע מעניק ייעוץ מעמיק, מנתח את המקרה באופן פרטני, מסייע להגיש את התביעה, למלא שלל מסמכים, להכין כראוי את התיק הרפואי, להכין את הלקוח בפני הוועדה הרפואית (ממליץ מה לומר, מה לא לעשות וכדומה), מסייע לטפל בהחזרי כספים מטעם רשות המיסים ובאופן כללי מסייע לוודא שהתהליך מתבצע באופן חלק, מהיר ואידאלי.

ניסיון ומקצועיות – היתרון שלכם!

לאור הדברים נציין שבהחלט ניתן להתנהל לבד, אך ניסיון ומקצועיות אלו שני נדבכים חשובים ביותר – אם מבחינת חיסכון בזמן ואם מבחינת אפקט התוצאה. מכאן שגם אם יש לשלם על השירות, בסופו של יום עדיין תרוויחו מכך, ולו כי תקבלו כל שקל שמגיע לכם (תקבלו יותר) ולא תידחקו לפינה. אי לכך אם חליתם או נפצעתם ואתם מבקשים לקבל את שמגיע לכם ללא דאגה וסימני שאלה, התשובה מולכם.

Exit mobile version