Site icon מקומון רמת גן

סיוע במימון להטמעת תקן EMV

תקופת הקורונה גרמה לעסקים רבים, אשר שגשגו ונתנו את שירותיהם למאות ואלפי בתי אב בישראל, לרדת במחצית מהרווחים שלהם.

הם נאלצו להתמודד לא רק עם הנגיף המשתולל, אלא גם עם אובדן מחצית מהכנסותיהם. מדינת ישראל עושה ככל שביכולתה לסייע לעסקים, המנסים בכל כוחם להרים את הראש  מעל המים בתקופה קשה זו, ומציעה את תוכנית הדגל שלה, מטעם משרד הכלכלה והתעשייה.

מהי  מערכת תקן EMV ?

בשנים האחרונות ניתן לראות כי מערכות הסליקה בעולם התקדמו לאין שיעור, וכך ניתן לראות כי ברחבי העולם נכנסה לשימוש מערכת סליקה מתקדמת, וכך מקלה על בעל העסק בתשלומים של הלקוחות הרוכשים מוצרים בבית העסק.

מערכתEMV  הוא תקן, המאפשר סליקה של תשלומים באמצעות שבב חכם המותקן בטלפון.

היתרון העיקרי שבמערכת הסליקה המתקדמת הזו בכלל, ובתקופת הקורונה בפרט, הוא האפשרות לטפל בתשלומים ללא מגע יד אדם.

מהי התוכנית?

סיוע במימון הכנסת מערכת EMV  לכל עסק קטן או בינוני בישראל, תקדם את מדינת ישראל כלכלית, לכן מדינת ישראל משיקה את התוכנית לסיוע לבעלי עסקים קטנים ובינונים בהתקנת מערכת הסליקה המתקדמת והמאובטחת, המאפשרת סליקה ללא מגע יד אדם. הסיוע ניתן על ידי הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, ובשיתוף משרד האוצר, שכן על פי החוק והנחיות בנק ישראל כל עסק צריך להטמיע את המערכת המתקדמת הזאת עד יולי 2021.

צילום: מאגר

מה ההטבה כוללת?

חשוב לדעת שעד יולי 2021 כל עסק קטן או בינוני חייבים להתקין את המערכת הזאת, ועכשיו יש לכם הזדמנות לקבל החזרים מהמדינה על עלות התקנת המערכת.

הסיוע יינתן לעסק, אשר צריך לשלם על שינוים הנדרשים לעסק, בעקבות הכנסת המערכת. ההחזר על ההוצאות כולל עלות של טכנאי או חומרה כלשהיא או התקנת המסוף, כאשר הסכום הכולל בהחזר על המסוף לא יעלה על 2,500 שקלים, וכן עד 20 מסופים בעסק.

מה הם תנאי הזכאות לתוכנית?

אופן הגשת הבקשה

התהליך עצמו בעל שלוש שלבים: בדיקת זכאות, במידה וזכאים יש להגיש דרישה לתשלום, ולאחר מכן קבלת תשלום הסיוע.

הטבה מיוחדת לבעלי חניונים.

אם אתה מנהלים חניון, אתם מקבלים הטבה מיוחדת למערכות תשלום של החניון שלכם.

תוכנית סיוע להטמעת סליקת תשלומים מתקדמת ומאובטחת ללא מגע אדם.

לפרטים נוספים לחצו על הקישור הבא:

https://technoso.co.il/assistance-in-implementing-advanced-payment-clearing/

על חברת טכנוסו

אנו קבוצה של מהנדסים ובעלי תפקיד בכירים, המטמיעים מערכות חכמות בחניונים, וכך מוטמעת מערכת לתשלום ללא מגע, המותאמת לדרישת בנק ישראל, ולתוכנית הסיוע, ובנוסף ידידותית ללקוח, ונותנים לחניון מראה יוקרתי. חברת טכנוסו נותנת שירות מהיר ואיכותי וברמה גבוהה, תזכרו, החניון הוא המקום הראשוני שבו נפגש הלקוח עם העסק שלכם.

מאמר זה נכתב על ידי חברת AVRAHAM קידום אתרים.

Exit mobile version