Site icon מקומון רמת גן

סיגריה אלקטרונית למכירה – מה הן היתרונות של סיגריה אלקטרונית?

לא מעט אנשים שאוהבים לעשן סיגריות רגילות, מחפשים דרכים כיצד להיגמל מהן ועדיין ליהנות מהחוויה. רבים מחפשים דרכים כיצד להיגמל אך הם מתקשים למצוא או יותר נכון, מתקשים להתמיד בתהליך הגמילה ולכן הם בוחרים להשתמש באמצעים שונים, חלופיים, שיכולים לעזור להם.

אחת האופציות שניתן למצוא, היא סיגריה אלקטרונית למכירה. אופציה שאפשר למצוא בחנויות רבות אשר מציעות מוצרי עישון מסוגים שונים, אתרי אינטרנט שעוסקים בכך וכן במקומות נוספים. סיגריה אלקטרונית אמורה להחליף את הסיגריה הישנה והטובה, שהיום אנחנו כבר יודעים עד כמה היא מסוכנת ובעייתית לבריאות שלנו.

במהלך השנים, כפי שאנחנו יודעים, הוכח שסיגריה רגילה גורמת למחלות שונות. מחלות כרוניות שיכולות להשפיע על תפקודי הגוף בצורות שונות ואף לגרום למוות. כמו כן, סיגריות רגילות גורמות לדברים נוספים, שהופכים את חווית העישון להרבה פחות משתלמת. למשל, ריחות לא נעימים, הוצאות גבוהות ועוד. אלה דברים שמעשנים, בוודאי מעשנים כבדים רוצים להימנע מכך לאורך זמן.

צילום: ניקול דה קורס, בראסט

סיגריה אלקטרונית למכירה יכולה לעזור, להועיל, ולמנוע מצבים כאלה. שכן היא בנויה  אחרת מסיגריה רגילה. היא בנויה בצורה שונה, היא הרבה יותר בריאה למשתמשים ולסביבה, הא הרבה יותר חסכונית, ובוודאי הרבה יותר נעימה לשימוש.

לפני שנסביר את היתרונות וכיצד הם באים לידי ביטוי בסיגריה אלקטרונית, צריך לומר שמעבר לעובדה שמעשנים רבים משתמשים בה, הרי שלא פעם נהוג לספק אותה בתור מתנה לאנשים שרוצים להפסיק לעשן או עבור אנשים מעשנים כבדים שרוצים לגרום להם, לעבור ולהשתמש באמצעים קצת יותר נוחים. גם כאן, זה לא דומה לסיגריה רגילה, שכן אף אחד לא יעז לתת סיגריה כזו מתנה למישהו.

כיצד היתרונות של סיגריה אלקטרוניות באים לידי ביטוי?

היתרון הגדול של סיגריה אלקטרונית הוא בכך שהיא איננה מכילה זפת ופחמן חד חמצני והעשן שיוצא ממנה הוא בריא ואיננו רעיל, לא למעשן ולא לסביבתו. אנחנו יכולים להבין לבד, את ההבדל המהותי בין סיגריה כזו לסיגריה רגילה שהיא הרבה יותר מסוכנת ויכולה לגרום נזק לבריאות המעשנים.

יתרון אחר שנובע מכך הוא, שיש הרבה פחות דחף לעשן. אומנם נהנים מהחוויה להחזיק את הסיגריה ביד ולשאוף ממנה, אך זה הרבה פחות מורגש ומרגישים הרבה פחות את הצורך שחשים עם סיגריה רגילה.

יתרון נוסף שאנחנו יכולים לראות בסיגריה אלקטרונית קשור לריח. מדובר בסיגריה שלא מייצרת ריח לא נעים, ריח שנדבק לבגדים ולגוף. כמו כן, הסיגריה לא מכתימה את השיניים ולא יוצרת ריח לא נעים בפה. אלה יתרונות הן עבור המעשנים עצמם והן עבור כל מי שנמצא בסביבה הקרובה אליהם.

צריך לציין, השימוש בסיגריה אלקטרונית הוא מאוד פשוט, ואפשר אפילו לבחור בטעמים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את הטעם האהוב עליו.

Exit mobile version