Site icon מקומון רמת גן

סוכנות ביטוח או חברת ביטוח, מה ההבדלים ביניהם?

כאשר אנו רוצים לרכוש ביטוח, עלינו להבין את ההבדלים שיש בין סוכן ביטוח לחברת ביטוח. אנחנו רוצים לדעת מי יספק לנו את השירות הטוב ביותר והאם כאשר נגיע למצב בו נצטרך להגיש תביעה, מי מהם יסייע לנו כך שנקבל את כל מה שמגיע לנו. המשיכו בקריאת המאמר ותגלו את ההבדלים…

בישראל, קיימות למעלה מ-10 חברות ביטוח גדולות. אלו חברות שמציעות מגוון של ביטוחים. לדוגמה, ביטוח עסק, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח אחריות מקצועיות, ביטוח משכנתא, ביטוח רפואי, ביטוח חיים, ביטוח דירה ועוד. על מנת שחברות הביטוח יוכלו להגיע ללקוחות בכל הארץ, הן מפעילות סוכנויות ביטוח. סוכנויות כאלה נמצאות בערים שונות בארץ מדרום ועד צפון.

סוכנות הביטוח פועלת בשיתוף עם חברת הביטוח והיא אחראית על התאמת פוליסת הביטוח ללקוחות. אגב, כאן נציין שיש גם חברות ביטוח שאינן פועלות באופן זה וההתקשרות היא באופן ישיר מול הלקוחות.

מה עדיף?

כאן מתעוררת השאלה העיקרית – מה עדיף לנו? האם לפנות אל חברת ביטוח או אל סוכנות ביטוח. אין תשובה נחרצת שכן, יש יתרונות וחסרונות גם כאשר מדובר על חברת ביטוח וגם כאשר מדובר על סוכנות ביטוח. בסופו של דבר, ההחלטה כולה בידיים שלנו ועלינו לעשות את השיקולים המתאימים ולבחון מה אנחנו מעדיפים.

צילום: גוסלין פיקנס

סוכנות ביטוח – למה היא מומלצת?

חברת ביטוח – למה היא מומלצת?

איך בוחרים סוכנות ביטוח?

אם החלטתם לעשות פוליסת ביטוח אצל סוכנות ביטוח, בדקו את הדברים הבאים:

כמה מושגים מעולם הביטוח שכדאי להכיר

לאחר שהשלמתם את הבדיקות ועשיתם את השיקולים ובחרתם בחברת ביטוח או סוכנות ביטוח, עליכם גם להבין קצת במושגים שיופיעו בפוליסת הביטוח שתרכשו. להלן המושגים:

פוליסת ביטוח – חוזה שנחתם בין המבוטח לחברת הביטוח/סוכנות הביטוח. בפוליסה מפורט מידע מקיף לגבי סוגי הביטוחים שנרכשו, גובה תשלומים, סכום פיצויים, תנאים לקבלת פיצויים וכו'.

המאמר באדיבות חברת ארביטראז’ פירמת שותפים לניהול פיננסי.

Exit mobile version