Site icon מקומון רמת גן

סובלים מיונים? כיצד הדברה אלקטרונית מסייעת להרחקת יונים מבתי מגורים ובמקומות לא רצויים?

כיום, בתחום הרחקת יונים נפוצה ההדברה האלקטרונית על מנת להרחיק יונים על ידי מכשיר המחובר לחשמל, או בשימוש סוללות. כידוע, בארצנו קיימות מגוון חברות להרחקת יונים המתמחות במתן פתרונות לבעיית היונים.

ואולם, השיטה המובילה בהן היא הדברה אלקטרונית בשיטת הצלילים, וכן ישנה הדברה אלקטרונית בשיטת האור, והדברה אלקטרונית בשיטת הירי. נזכיר כי בעיית היונים האלו, לצערנו מהווה גם מקור שלילי ביותר מעצם היותן מפיצות מחלות – חלקן חמורות ביותר. היונים נחשבות נשאיות של מחוללי מגפות ומחלות, כגון דלקות עיניים מסוגים שונים, דלקות ומחלות עור, בעיות ראות, דלקות מוח ועוד. בנוסף, משום שהיונים נושאות עליהן גם חרקים וטפילים אחרים גם אלו עשויים להביא מחלת הקדחת ושפע מגוון בעיות בריאות.

לכן, כבר בתחילת תופעת הבעיה, רצוי לנסות ככל האפשר לצמצם את קינון היונים באזור המגורים על ידי מספר פעולות מנע כבר מראש. רצוי לא לנטוע עצים גבוהים סמוך מאוד לבתי מגורים, עצים אלו יוכלו להוות מקום קינון בלתי רצוי של היונים. בעת בניית מסתורי כביסה, יש לקחת בחשבון את היכולת של היונים להיכנס אל תוך מסתורים אלו ולקנן בתוכם. לכן, רצוי לבנות את המסתור כך שהפתחים שלו יהיו קטנים וצפופים מאוד, מעין רשת, וכך היונים לא יוכלו לחדור פנימה. מלבד לבעיות היונים של מחלות, לכלוך, רעשים וחרדה- מסתבר, שעניין הסכנות הבריאותיות שנסמכות להימצאותן של יונים סמוך למגורי אדם, היא לא הבעיה היחידה שממנה סובלים אלו שנצמדו לסביבת המגורים שלהן יונים. אלא יש את הבעיה של הטינופת שהן גורמות לה בעקבות שאריות הלשלשת הצואה שלהן, יחד עם הקולות המפריעים בזמן הקינון. כל אלו ועוד מובילים למסקנה אחת ברורה: היונים- אינן אמורות לשהות ולחיות לצד מגורי בני אדם. אז מה ניתן לעשות? מומלץ להזעיק חברת הדברה מוסמכת בעלת רישיון, שצוות העובדים המנוסה והמקצועי שלה יוכל לסייע בהרחקת היונים לצמיתות ממקומות כגון: שיפוץ גגות רעפים, מסתורים וחללי כניסה על הגגות או בקומות עליונות- בחללים נסתרים אלו לרוב היונים נוהגות לשהות.

תמונה: יח"צ

חשוב לזכור כי שיטת ההדברה האלקטרונית עם מגוון המכשירים שנועדו לטפל בבעיה זו אינם מחליפים את הרשתות והדוקרנים נגד היונים. יש לשלב את ההדברה האלקטרונית בנוסף לרשתות ולדוקרנים על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

https://s-hadbara.co.il/

Exit mobile version