Site icon מקומון רמת גן

סדנאות בשר (סדנאות לקרניבורים) לאוהבי בשר

אם הגעתם לאתר הבית של הסטייקים בישראל אתם כנראה אוהבים בשר כמונו. הבילוי המועדף על קרניבורים הוא סדנאות בשר על טהרת הנתחים המובחרים ביותר. ואם אתם עדיין לא יודעים מה ההבדל בין סוגי סטייקים. בין סטייק טומהוק לסטייק וואגיו וכמה סוגים של פרות יפניות מובחרות יש בשור הגעתם למקום הנכון.

אתר חדש על טהרת הבשר המיועד לחובבי בשר מושבעים מציע את כל המידע, המתכונים והטיפים לבשר ככלל ולסטייקים בפרט. כולל כל המידע על סדנאות בשר. הסדנאות מיועדות לחובבי בשר מושבעים, כאלו שמבחינתם פיתה היא בזבוז של מקום בבטן.

מה לומדים בסדנאות?

מהם סוגי הנתחים והבשרים. מה המשקל המתאים של בשר שיש לקנות בהתאם לכמות האורחים. מהם שיטות הבישול השונות והמועדפות.  מה זה עישון בשר? מה זה יישון בשר? איך בוחרים נתח נכון. ומהם הרטבים והמרינדות המועדפים לכל סוג בשר.בחלק מהמקרים תלמדו גם עבודה נכונה על המנגל\הגריל.

סוגי סדנאות

כמעט כל הסדנאות מהוות חגיגה אמיתית של טעמים, מרקמים, צבעים וחוויות לחיך של הקרניבור. מרבית הסנדאות הן מעשיות ומתבצעות בשילוב הקהל שמעבר ללימוד זוכה גם לחווית הבישול וכמובן לטעום מהמטעמים המוכנים בסדנה (משקל ממוצע שאוכל כל משתתף בסדנה נע בין 600 ל-750 גרם בשר.

צילום: עמיעד טאוב

בין סוגי הסדנאות שתוכלו למצוא:

 סדנת בשר כשר. עם דגשים על המלחת הנתחים, זיהוי החלקים, ומידע על סוגי הבשר המתאימים לתבשילים השונים.

סדנאות בשר זוגיות.מתאימות בעיקר לבני זוג ששניהם אוהבים בשר.המדובר בחוויה רומנטית בה בני הזוג משתפים יחד פעולה עם המנחה בסדנה ומכינים ארוחה בשרית זוגית בהתאם לטעמים האהובים עליהם.

סדנאות בשרים משפחתיות. המדובר בסדנאות שמתקיימות גם בבתי המשתתפים וגם בבתי השפים. המדובר בבילוי משפחתי נפלא המשלב פעילות משותפת עם ארוחה שווה במיוחד. לא מומלץ לצמחונים.

הידעת?
קיימים כמה נתחי סטייקים מובילים. הפילה: הנתח הכי יקר הנחשב להכי טעים ולבשר רך במיוחד במקורו בגב הפרה בסמוך לצלעות. אנטריקוט (ורד הצלע): הנתח המשויש הנחשב לעסיסי ביותר ומגיע ממש מצמידות לצלעות הקדמיות.צלעות. נתח המגיע מהצלעות האמצעיות של הפרה. נתח קצבים (סקירט) נתח הנלקח משריר הסרעפת. וטי בון. נתח גדול המורכב משילוב של סינטה ופילה המחוברים ע"י עצם הבריח.

Exit mobile version