Site icon מקומון רמת גן

סגן ראש עיריית רמת גן רועי ברזילי: "מתחייב להילחם בשחיתות, באי השוויון ובכפייה הדתית"

רועי ברזילי – סגן ראש עיריית רמת גן הממונה על תחום התכנון והבנייה בעיר ויו״ר הספארי- הודיע כי יתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה.

ברזילי, יו"ר התנועה החילונית-ליברלית "רמת גן חופשית", מכהן כחבר מועצת העיר משנת 2008. הוא הצטרף למפלגת העבודה בגיל 13 ושימש כיו"ר נוער העבודה.

לאחר שנת שירות בנוער העובד והלומד, התגייס לגדוד 50 של הנח"ל ולחם בגזרת לבנון. עם שחרורו מצה"ל כיהן כמזכיר המשמרת הצעירה של "העבודה" ברמת גן.

הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה וסוציולוגיה, ותואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן.

רועי ברזילי. צילום: סטודיו GT

ברזילי: "ההחלטה להתמודד בעבודה היא טבעית ומתבקשת עבורי. מאז שאני זוכר את עצמי, מפלגת העבודה היא הבית האידיאולוגי והפוליטי שלי. ערכי המפלגה, שמבוססים על שוויון, סולידריות, נקיון כפיים וחתירה לשלום, הם הערכים שלאורם פעלתי תמיד ואמשיך לפעול בכל תפקיד שאמלא.

"מפלגת העבודה בנתה את המדינה, ועליה לחזור למקומה הטבעי כמפלגת שלטון מרכזית, שתוביל את ישראל למציאות טובה וצודקת יותר – חברתית, כלכלית ומדינית.

"כחבר מועצה וכסגן ראש עיריית רמת גן, פעלתי למען כלל תושבי העיר, נאבקתי בכפייה הדתית ונלחמתי ללא פשרות במי שהשתמשו בכוחם כדי להיטיב עם עצמם ולהשחית את המערכת הציבורית.
"שחיתות היא סכנה קיומית. לכן, כשליח ציבור בעיריית רמת גן, נאבקתי ללא פשרות כדי למגר אותה. הייתי שותף מרכזי למחאת 'הדגלים השחורים' ולהפגנות בבלפור, נגד השלטון המושחת שהנהיג בנימין נתניהו.

"אני פונה לחבריי, חברי 'העבודה': המפלגה שלנו משוועת לדם חדש – אנשים צעירים, עם סכין בין השיניים, שיילחמו בנחישות עבור הערכים והעמדות שלנו. תנו לי את הכוח להמשיך להילחם בשחיתות, בכפייה הדתית ובאי השוויון כנציג שלכם בכנסת. אני מבטיח למלא את השליחות באופן המסור ביותר, ושתהיו גאים בקול שלכם".

Exit mobile version