Site icon מקומון רמת גן

סגן ראש העיר העלה סקר – "האם להסיר תמונת ראש הממשלה", חברו תקף: "ירד נמוך. התביישתי"

לאחר שפורסם הסרטון בו נראית הגננת (למעשה, 'משלבת' חברתית בגן ילדים) מורידה את תמונת ראש הממשלה נתניהו מקיר הגן בטוענה ש"אינו יכול לשמש דוגמא טובה לילדים", פרסם גם חבר מועצת העיר וסגן ראש העיר רועי ברזילי סקר ובו שאל את התושבים האם להוריד את תמונת ראש הממשלה המתנוססת בבניין העירייה. את יו"ר הליכוד ברמת גן, זה לא שעשע בכלל.

שעות לאחר שפורסם כי גננת משלבת במערכת החינוך ננזפה לאחר שהסירה את תמונתו של בנימין נתניהו מקיר הגן בו היא מלמדת ואומרת כי "בתור אשת חינוך, אדם שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים – לא יכול לשמש דוגמה טובה לילדים. אצלי בגן התמונה שלך לא יכולה להיות על הקיר. לך לבית המשפט, תנקה את עצמך, ואם אתה זכאי – ברוך שובך. עד אז התמונה יורדת", גם סגן ראש העיר רועי ברזילי ניסה להרוויח כמה קולות או דקות של סיקור כשפרסם סקר פייסבוק מתריס בו הוא מציע להסיר את תמונת ראש הממשלה מחדר המועצה בבניין העירייה.

נסיון לגרוף תשומת לב ציבורית. רועי ברזילי. צילום: מקומונט ר"ג

את משה רווח, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר רמת גן המעשה לא הותיר אדיש.

"חברי, סגן ראש העיר, רועי ברזילי, שרואה בו אדם הגון , החליט לרדת הכי נמוך שאפשר ויצר סקר אם להוריד או להשאיר את תמונתו של ראש הממשלה על הקיר. תחילה, אומר שאם היה זה תלוי ברועי , אזי תמונתו של איימן עודה הייתה מקשטת בגאון את הקיר אצלו בלשכה… אך, לצערו, מי שנבחר על ידי הציבור ומכהן כראש הממשלה הינו בנימין נתניהו."

עוד הוסיף רווח ואמר "כאנשי ציבור אנחנו מחוייבים לסמל את החוק, זה הכתוב, לא זה שמתאים לנו, והחוק קובע מפורשות כי לכל נאשם באשר הוא, עומדת חזקת החפות , עד אשר יוכח אחרת בבית המשפט!"

בסיכום דבריו, נזף רווח בברזילי ואמר: "הייתי מצפה מרועי ,עורך דין , לדעת את החוק על בוריו. לא כל מה שסקסי ופופוליסטי מותר ומוסרי לאנשי ציבור לעשות. פייר, התביישתי באקט הזה שלך רועי."

Exit mobile version