Site icon מקומון רמת גן

נתקלתם בסירוב משכנתא בבנק? כיצד יועץ משכנתא יעזור לכם לקבל משכנתא

מצאתם את דירת החלומות שלכם אך למרבה הצער נתקלתם בסירוב משכנתא- אל יאוש, יש לנו פתרון בשבילך!

 חשוב לדעת, כי גם אם נתקלתם בסירוב בבנק, במרבית המקרים יש עוד מה לעשות כדי לשנות את החלטתו ולקבל את המשכנתא בכל זאת. אין כאן קסמים, התהליך דורש טיפול ביד מקצועית ומנוסה שמכירה את המערכת לפניי ולפנים. 

משכנתא למסורבים – מה זה אומר?

תמיד חושבים כי מסורבי משכנתא הם אנשים במצב של פשיטת רגל ותיקי הוצאה לפועל. אבל למעשה, גם מקרים זניחים כמו מספר צ'קים חוזרים או הוראת קבע שחזרה, יכולים לגרום לבנק להחליט על סירוב משכנתאות. 

טעות נפוצה שמסורבי משכנתא רבים מבצעים היא לאחר סירוב הבנק הראשון, הם עוברים בין הבנקים בתקווה שאחד מהם יסכים. אך חשוב להבין כי הבנקים משתמשים באותן המערכות והקריטריונים על כן סביר להניח שכל הבנקים יתנו את אותה התשובה בדיוק. 

אז מה אפשר לעשות? פניה לייעוץ משכנתאות מקצועי ומנוסה

למעשה, מה שנדרש לקראת הפנייה הנוספת לבנק הוא שינוי דרך הצגת הסיפור הכלכלי שלכם ואת הדרך בה אתם מבקשים את המשכנתא. הדרך הטובה ביותר להתגבר על סירוב הבנק היא קודם כל להבין את סיבת הסירוב, ולנסות לטפל בה.

צילום: Canva

כאן ייעוץ משכנתאות נכנס לתמונה. יועץ משכנתאות מקצועי מכיר את כללי המשחק הבנקאיים ואת התנאים הנדרשים לקבלת משכנתא. הוא ייבחן את האפשרויות הקיימות בשוק על מנת לאפשר לכם הלוואה בתנאים הטובים ביותר ולהתגבר על סירוב הבנק למשכנתא. 

פלאנר ייעוץ משכנתאות – ליהנות מבית החלומות בראש שקט

עולם המשכנתאות הוא דינמי ומורכב ולכן הבחירה ביועץ משכנתאות מוצלח יכולה להיות ההבדל בין מה שנראה טוב בפרסומות על הנייר לבין מה שתשלמו בסופו של דבר בפועל. 

הצוות של פלאנר הינו מקצועי ומנוסה בתחם המשכנתאות ומורכב ביועצי משכנתאות בכירים מן השורה הראשונה, יועצים לכלכת המשפחה ואנשי מימון. צוות העובדים של פלאנר שם לעצמו למטרה לעבוד במלוא המקצועיות על מנת לסייע למשפחות, זוגות ויחידים לקבל את המשכנתא הטובה ביותר בשבילם, אשר תהיה בהתאמה אישית ליכולות ולצרכים שלהם. 

בבחירתכם בפלאנר תוכלו להיות בטוחים שהצוות יעשה הכל במטרה לחסוך לכם כסף, ולעזור לכם לבצע את הבחירה המקצועית והנכונה ביותר עבורכם.

Exit mobile version