Site icon מקומון רמת גן

נתוני הביטוח הלאומי חושפים: "מכבי" מובילה בנתוני הצמיחה בקרב קופות החולים ברמת גן

בדו"ח חדש של הביטוח הלאומי על קופות החולים בישראל, נחשפים נתוני המעברים בין הקופות בשנת 2019. מהדו"ח עולה כי מכבי שירותי בריאות מובילה במספר המצטרפים אליה ברמת גן עם נטו של 880 חברים חדשים. שלושת הקופות האחרות איבדו יותר חברים מאלו שהצטרפו, ללא יוצאת מן הכלל.

דו"ח הביטוח הלאומי חושף: מכבי שירותי בריאות מובילה את המעברים בין קופות החולים ברמת גן. על פי הנתונים שנחשפו בדו"ח, במכבי נרשמה השנה העלייה הגבוהה ביותר בין הקופות עם נטו של  880 חברים.

נתוני צמיחה אלו מבססים את מכבי שירותי בריאות בתור הקופה הגדולה ברמת גן עם שיעור חברים של 47.4% לעומת 39.9% מבוטחי כללית, 6.4% מבוטחי מאוחדת ו- 6.3% מבוטחי לאומית. בחמש השנים האחרונות מכבי שירותי בריאות מובילה מגמת צמיחה חיובית בכל הארץ עם 112 אלף מצטרפים בסך הכול.

צילום: אביחי טבק

על פי נתוני הביטוח הלאומי ההפרש בין מספר המצטרפים למספר העוזבים את שירותי מכבי שירותי בריאות עומד על מאזן חיובי של 880 מצטרפים, בעוד קופ"ח כללית (259-), קופ"ח מאוחדת (305-) וקופ"ח לאומית (316-) מאבדות יותר חברים ממצטרפים חדשים בסיכום שנת 2019.

לצד הגידול במספר החברים המשיכה מכבי להרחיב את שירותיה ברמת גן לטובת חבריה. בשנת 2019 נוספו 3 רופאים הנותנים שירות לחברי מכבי, כמו כן נפתחה מרפאה חדשה במתנ"ס השקמה ומרפאה ניידת הוצבה בלב הפארק הלאומי רמת גן. בנוסף במסגרת הרחבת סל השירותים התקיימו סדנאות והרצאות ברחבי העיר שמטרתן לקדם את בריאות החברים באמצעות עידוד אורח חיים בריא, שמירה על טיפול רציף בקרב חברי מכבי וביצוע בדיקות לאבחון מוקדם בקרב קבוצות סיכון.

דבורה חסיד, ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות: "אנחנו שמחים להמשיך להוביל ולהיות ארגון שירותי הבריאות הצומח בישראל זאת השנה החמישית על פי נתוני הביטוח הלאומי. אנחנו גאים במקצועיות הרופאים שלנו, השירותים החדשניים והשירות האדיב, לשביעות רצונם של חברינו, כפי שמעידים מספר המצטרפים הרב למכבי לצד מספר הנוטשים הנמוך".

Exit mobile version