Site icon מקומון רמת גן

נעצרה העובדת הזרה שהשאירה קשישה קשורה לגדר

שוב הוכח כוחן של הרשתות החברתיות: פוסט שזכה לאלפי שיתופים על קשישה שנקשרה לגדר במשך 40 דקות בחום הכבד הוביל את משטרת מחוז דן לעצור את העובדת הזרה שקשרה את הקשישה לגדר ובית המשפט שלח אותה למעצר בית למשך חמישה ימים.

הרשתות החברתיות כבר הוכיחו עצמן ככוח שיכול לתת מענה למקרים של פגיעה באוכלוסיות מוחלשות. הפעם סייע פרסום בפייסבוק לעצור עובדת זרה שקשרה קשישה במשך 40 דקות, על כסא גלגלים, בחום לא נסבל, לגדר סמוך לקניון איילון.

את הפוסט פרסמה דקלה עמרם כהן שעברה בסמוך והזדעזעה ממראה הקשישה האזוקה לגדר.עמרם כהן פנתה לעובדת הזרה, שמטפלת בה וקיבלה תשובה מקוממת "היא התנצלה ואמרה 'סורי סורי' ופשוט הלכה". הפוסט ששיתפה זכה לאלפי שיתופים ובעקבות כך, משפחת הקשישה אותרה, משטרת מחוז דן פתחה בחקירה והעובדת הזרה שטיפלה וקשרה את המטפלת לגדר, נעצרה.

בפוסט כתבה עמרם כהן:"אתמול היה אחד הימים הקשים השנה, וחשפו אותי למקרה מזעזע, אני בוחרת לשתף, תעשו זאת גם אתם. בסביבות השעה 19:00 ברחוב ששת הימים בני ברק (מול קניון איילון) סמוך לחנות ורטהיימר. אני רואה את המבוגרת הזאת קשורה לגדר עם הכסא. הלכתי לקניות שלי וחזרתי, והיא עדיין קשורה כמעט 40 דקות בחום הכבד שהיה היום."

פוסט ההרגעה שפירסה עמרם כהן. את הפוסט המקורי הסירה. צילום: פייסבוק.

"ניגשתי אליה לשאול 'את צריכה משהו', אם אפשר להציע לה מים. כולה מזיעה..(בקושי תקשרה איתי). לאחר מספר דקות ארוכות שאני עוקבת לראות מי איתה, אף אחד לא בא אליה. נכנסתי לחנות ורטיימר כי שם ראיתי עובדת זרה נכנסת. שאלתי את העובדת הזרה 'את עם המבוגרת?' ואכן היא איתה. היא אמרה 'סורי סורי' ויצאה לאישה להביא לה מים והלכה איתה".

הפוסט כאמור, זכה לאלפי שיתופים ותגובות נסערות ברשתות החברתיות, ובעקבות הפרסום משפחתה של הקשישה שנקשרה לגדר זיהתה אותה. "איתרנו אותה בעקבות השיתופים בפייסבוק והודינו לאישה שחשפה את המקרה ולכל מי שניסה לסייע" אמר אחד מבני משפחתה.

מדוברות משטרת מחוז דן נמסר: "לאחר שהובא לידי המשטרה תוכן פוסט אשר תיאר פגיעה בחסרת ישע, נפתחה חקירה במשטרה. ובפרק זמן קצר, הצליחו חוקרי המשטרה בסיוע גורמי הרווחה בעיר לאתר את הקשישה והמטפלת . בהמשך לחקירת המטפלת, בתום חקירתה שוחררה בתנאים מגבילים ל 5 ימי מעצר בית. המשטרה ממשיכה בחקירה ונמצאת בקשר עם כלל הגורמים הרלוונטיים.בימים הקרובים יועבר התיק לעיון הפרקליטות לצורך החלטה על המשך ההליך."

Exit mobile version