Site icon מקומון רמת גן

נס פח השמן של התמ"א בר"ג: בניין נוסף נהרס ברחוב חד־נס לטובת הקמת בניין חדש

חברת קרן נדל"ן, המתמחה בתמ"א 38/2, הרסה אתמול בניין ישן בן 3 קומות ברחוב חד נס ברמת גן לטובת הקמת בניין חדש בן 9 קומות ו-19 יח"ד.

חברת קרן נדל"ן הרסה אתמול ברחוב חד נס 9 במרכז רמת גן בניין ישן בן 3 קומות ו-6 דירות קטנות בגודל 80 מ"ר, ללא מרפסות, חנייה או מעלית ותשתיות מודרניות עלמנת להקים במקומו, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש), בניין חדש ומודרני בן 9 קומות שיכלול 18 דירות 4 חדרים ודירת גן אחת בת 3 חדרים. לכל הדירות 3 כיווני אוויר ומרפסות שמש.

הבניין, פרי עיצובו של האדריכל דני מועלם, ברמת גימור גבוהה ובעיצוב אדריכלי מודרני ע"פ תקני הבנייה הירוקה וכולל לובי בגימור מפואר, מערכת אינטרקום חכמה עם טלוויזיה במעגל סגור, ​חנייה תת קרקעית עם שער חשמלי וחדר עגלות ואופנים. סיום הבנייה משוער בתוך 24 חודשים.

במסגרת מבצע פריסייל שהחברה מציעה וכולל מחירים אטרקטיביים במיוחד, נמכרו בתוך 3 חודשים בלבד 9 דירות ונותרו 3 דירות למכירה, ביניהן דירות 4 חד' בשטח של 92 מ"ר במחיר של בין 2.25 מיליון ₪ + מרפסת בשטח של 10 מ"ר ודירת גן בשטח של 70 מ"ר + גינה בשטח של כ30 מ"ר.

"ישן מפני חדש תוציאו". הבניין בחד נס. צילום: יחצ

פרויקט "קרן בחד נס" נמצא במיקום שקט ומרכזי בר"ג, קרוב לרחוב הרא"ה במרכז וקרוב לכל מוקדי העניין בעיר.  בשכונה שפע של מרכזי חינוך ותרבות וכן גינת ירקות ותבלינים שהוקמה ומתוחזקת על ידי תושבי השכונה בסיוע העירייה. טיפוח הגינה על ידי השכנים יוצר הזדמנויות חברתיות, מעודד קהילתיות, ויוצר מרחב לפעילויות שכונתיות שונות.

הבניין ברחוב חד נס מצטרף לפרויקטים קודמים ומוצלחים של קרן נדל"ן ברמת גן ובתל אביב. כשהחברה משמשת גם כיזם, גם כקבלן המבצע בשטח וגם אחראית על תחזוקת הבניין בעתיד ולתמיד. החברה פעילה משנת 2010 ומאז הפכה לחברה המובילה בארץ בתחום תמ"א 38 ב' (ע"פ דירוג מדלן) עם 10 פרויקטים מאוכלסים ועוד 10 בשלבי תכנון מתקדם ובבנייה.

בתוך כך מספר גידי רבינוביץ, מנכ"ל ובעלים בחברת קרן נדל"ן על עתיד התמ"א, "תכנית תמ"א 38, אינה אופטימלית, אך היא הכי טובה שיש. רק היא מאפשרת לפעול כמעט מיידית לחיזוק בניינים כנגד רעידות אדמה, כנגד מתקפות טילים ופועלת להתחדשות עירונית שכל כך נדרשת. כמו כן,  זוהי הדרך היחידה והדחופה לפתרון חלקי של משבר הדיור. החלטה המבטלת את תמ"א 38 בשנת 2022 יכולה להיות טובה במידה ותצא תחתיה תכנית חדשה שתאפשר התחדשות עירונית וחיזוק הבניינים הקיימים באופן מהיר ומיידי יותר. אנו הקבלנים, נדע להתאים עצמנו לכל תכנית שתהיה, אך תקוותי היא שתהיה ברורה, אחידה ככל האפשר, ידועה מראש, ומחייבת את רשויות התכנון."

הדמיית הבנין החדש. יחצ

חברת קרן נדל"ן מנוהלת בידי שני שותפים, גידי רבינוביץ' ויואב מורן, שניהם בעלי ניסיון של שנים רבות בעשייה בענף הנדל"ן. קרן נדל"ן מתמחה ביזום ובבנייה של פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, תמ"א 38/2 תוך הקפדה על בניה מקצועית וחדשנית, שקיפות מלאה מול הדיירים וחוסן כלכלי.

Exit mobile version