Site icon מקומון רמת גן

נס לתן מרמת גן

לפני כשבועיים חולץ תן מתאונת דרכים ברמת גן, שכמעט גבתה את חייו. התן ניצל בנס וקיבל טיפול רפואי מיידי ומציל חיים על ידי עמותת למען חיות הבר

"זה כמעט נגמר אחרת, לצערינו מתוך מקרים רבים מדי של דריסות ואי שימת לב מירבית של הנהגים בכבישי ישראל" אומר אביהוא שרווד יו"ר עמותת למען חיות הבר.

צילומים- למען חיות הבר

לפני כשבועיים הוזעק אביהוא לחילוץ של תן שנדרס ברמת גן. לדברי עד הראיה, ג׳יפ עלה על התן והמשיך בנסיעה. התן שכב על אי תנועה ללא יכולת לזוז, וניראה היה שנפגע בעמוד השידרה וסופו קרוב. לאחר שהובהל למרפאה וחובר למכשירים תומכי חיים, הוא עבר סידרת צילומי רנטגן. למזלו הגדול, הוא שבר שש צלעות, אך לא נפגעו אברים פנימיים. התן המסכן, שכב ללא יכולת לזוז, במשך שבוע. לאט לאט נראתה השפעת התרופות ומשככי הכאבים והתן התרומם והתחיל להסתובב בתא. בשבוע שלאחר מכן, התן התחיל לאבד סבלנות ולהשתולל בתאו. הצוות המטפל החליט לשחררו, מוקדם יותר כדי למנוע ממנו סטרס מיותר ולתת לו להשלים את ההחלמה בטבע העירוני שממנו הגיע.

צילומים- למען חיות הבר

לדברי אביהוא שרווד יו"ר עמותת למען חיות הבר "אין כמעט לילה שקו החירום של עמותת למען חיות הבר, לא מצלצל. אפילו כמה פעמים בלילה. אנו מבקשים את עירנות הציבור למען המנעות מטרגדיות ופגיעות בחיות הבר. נהגים, אנא מכם סעו בזהירות"

Exit mobile version